خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسمی؛

گوشی P30 Pro هوآوی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۰۰

نمایندگی شرکت هوآوی در ایران به‌طور رسم از گوشی پرچمدار جدید خود به‌نام Huawei P30 Pro رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا، هوآوی با عرضه محصولات سری پرچم‌دار P در عکاسی موبایل طراحی نو در انداخته و قوانین این حوزه را از نو تعریف کرده است.

سری P30 به‌عنوان جدیدترین محصولات این سری، بارزترین مصداق این تعریف با نوآوری بدیع خود هستند.

گوشی P30 Pro هوآوی رونمایی شد

هوآوی برای دوربین اصلی این گوشی از یک حس‌گر 40 مگاپیکسلی ساخت سونی با فیلتر رنگی RYYB استفاده کرده که عملکرد بهتری در نور ضعیف ارائه می‌کند.

این حسگر دارای بیشینه ISO دو برابر Mate 20 Pro و گشودگی f/1.6 a در کنار لرزش گیر اپتیکال است که در نور ضعیف امکان ثبت عکس‌های روشن‌تر را می‌دهد.

همچنین پشت گوشی P30 Pro هوآوی یک دوربین 20 مگاپیکسلی واید (16 میلی‌متری) با توانایی فوکوس خودکار و همچنین یک حس‌گر ToF یافت می‌شود.

از حسگر ToF برای خلق هرچه بهتر افکت بوکه استفاده می‌شود. قابلیت زوم هیبریدی هم پابرجاست که به بزرگ‌نمایی 10 برابری و بزرگ‌نمایی 50 برابری در ترکیب با تکنیک نرم‌افزاری می‌رسد.

همچنین پشت گوشی یک حس‌گر 8 مگاپیکسلی پریسکوپی با فاصله کانونی 125 میلی‌متر یافت می‌شود که امکان عکاسی از سوژه‌ها را از فاصله دور می‌دهد.

این گوشی هوشمند با وجود قابلیت جذاب و به روز ذکر شده، با قیمتی بسیار رقابتی که نتیجه واردات این کالا با ارز سامانه نیما است به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود.

گفتنی است، پیش‌فروش این کالا از تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه در تمام فروشگاه‌های اختصاصی هوآوی در سراسر کشور آغاز  می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز