خبرگزاری کار ایران

ابطال انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی اسلامشهر

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۶۳

انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی اسلامشهر به دلایل نامعلومی باطل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی اسلامشهر  که زمان برگزاری آن به سال گذشته برمی‌گردد، طبق اطلاع‌رسانی  سعید قوتی (رئیس تشکل‌های کارگری - کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران) باطل اعلام شد.

از قرار معلوم رئیس تشکل‌های کارگری - کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تشریح جزئیات ابطال انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی اسلامشهر را به روزهای آینده موکول کرده است.

دست‌کم دو روایت مختلف در خصوص چگونگی و چرایی ابطال این انتخابات صنفی که با حضور تعداد کمی از اعضای این تشکل صنفی کارگری برگزار شده بود، وجود دارد.

براساس روایت نخست، این انتخابات پس از آن باطل شد که پیش از زمان برگزاری انتخابات اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای اعضا انجام نشده و در نتیجه افرادی که متقاضی نامزدی این دوره از انتخابات بودند، فرصت ثبت‌نام را از دست داده‌اند. همچنین گفته می‌شود تعداد اعضای حاضر در روز برگزاری انتخابات به حد نصاب نرسیده است.

اما در روایت دوم گفته می‌شود تعداد افراد حقیقی که اکثریت آنها شاغل این صنف نبوده‌اند بدون درنظر گرفتن مقررات و ضرورت اشتغال در این شغل تصدی مسئولیت انجمن صنفی، مبادرت به تشکیل انجمن صنفی کارگران ساختمانی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز