خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نینوا:

۱۵۰۰ گروه جهادی و ۷۵۰ روحانی از سراسر گلستان در منطقه سیل‌زده به مردم خدمت کردند

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۶۹۲

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: جبهه انقلابی یک بار دیگر توانست تفکر و اقدام جهادی را به منصه ظهور برساند و یک فرهنگ و اعتقاد مکتبی جدید را به همگان نشان دهد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش فاتحان آب با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه در این ماه مهمان خالق خود هستیم و باید خود را آماده و مهیا کنیم گفت: صحنه های زیبای زیادی را در مسئله ی سیل مشاهده کردیم که برگرفته از دفاع مقدس و دوران جنگ بود.

وی افزود: جبهه انقلابی یک بار دیگر توانست تفکر و اقدام جهادی را به منصه ظهور برساند و یک فرهنگ و اعتقاد مکتبی جدید را به همگان نشان دهد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه اگر ایمان و بصیرت نهادینه شود میتوان شاه کلید اصلی که جایگاه خود است پیدا کرد تصریح کرد: در مسئله ی سیل همه ی انسان ها در معرکه ی امتحان قرار می گیرند .

سردار معروفی یکی دیگر از خروجی های ارزشمند در مسئله ی سیل را وحدت رویه و وحدت در فرماندهی برشمرد و خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ گروه جهادی و ۷۵۰ روحانی از سراسر استان در منطقه حاضر شدند و افتخارشان خدمت به مردم بود.

وی در مسئله ی سیل روحانیون را محرک کارها در کشور دانست و گفت: همه برای به نتیجه رسیدن در منطقه حضور پیدا کردند و در شرایط کنونی که اوضاع به حالت عادی درآمده ، باید کار را ادامه داد و کارهای زیرساختی را به سرانجام رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز