خبرگزاری کار ایران

فرار رو به جلو به سبک علی خطیر

در آستانه بازی با سپیدرود؛ معاون استقلال استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۴۶۰

معاون ورزشی استقلال در آستانه بازی با سپیدرود و در شرایطی که بازیکنان این تیم در اعتصاب به سر می‌برند، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا خطیر معاون وزرشی استقلال از سمت خود استعفا داد.

خطیر که این روزها گلایه‌های تندی را نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال نسبت به داوری دیدار این تیم مقابل نفت آبادان انجام داده بود.

اتهاماتی که خطیر وارد کرده بود با دخالت کمیته اخلاق و دعوت این مدیر پرحاشیه همراه شد و اکنون همه انتظار دارند او با توجه به این اتهامات باعث ناآرامی و وجهه نامناسب برای فوتبال ایران شده با ارائه مدارکی همراه شود. 

باید دید امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال با این استعفا موافقت خواهد کرد یا خیر. با همه این اوصاف اما شنیده‌ها حاکی از این است که مدیر استقلال با توجه به این اتهامات بدون مدرک از سوی کمیته اخلاق با حکم تعلیق شش ماهه همراه شد و این استعفا تنها یک فرار رو به جلو از سوی او بوده است. 

نام علی خطیر ابتدا در فوتبال ایران با حضور به عنوان مذاکره کننده ارشد فدراسیون فوتبال در موضوع البسه تیم ملی مطرح شد که با توجه به کیفیت این البسه و البته قرارداد منعقد شده، انتقادات و حاشیه‌های زیادی همراه بود. خطیر در ادامه با درگیری فیزیکی با دستیار کی روش در حضور مدیران فیفا جنجال ساز شد و سپس حاشیه های زیادی مانند درگیری با حقیقی، چالش با شفر و حالا چالش با کمیته اخلاق و فدراسیون را در کارنامه کوتاه مدت حضور خود در فوتبال ایران دارد. او درست در روزهایی که استقلال با آرامش باید فعالیت خود را در پیش فصل آغاز کند، تبدیل به چهره ای جنجالی شده که باید منتظر اقدامات بعدی او باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز