خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی در آستانه محرومیت بزرگ

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۳۳

تنها یک روز پس از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ جزیره، در صورت اثبات نقض قوانین فیر پلی مالی توسط این باشگاه آنها از شرکت در فصل آینده لیگ قهرمانان محروم می‌شوند.

به گزارش ایلنا، پس تحقیقات و بررسی یوفا بر روی پرونده باشگاه منچسترسیتی مبنی بر آنکه سیتی حمایت مالی مستقیمی از مالک امارتی خود دریافت کرده است، اما در گزارش خود این رقم‌ها را ذکر نکرده است، در این گزارش به خصوص به قرارداد 68 میلیون دلاری Etihad Airlines اشاره می شود، وحالا با تحقیقات اجام شده قهرمان لیگ جزیره در آستانه محرومیت لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

فدراسیون فوتبال انگلیس و یوفا، پس از افشای این خبر در چند ماه اخیر بر روی این پرونده و اتهامات وارد شده بر باشگاه منچسترسیتی کار کرده‌اند، دو هفته قبل اعضای هیئت فیرپلی مالی اتحادیه فوتبال اروپا در شهر نیون سوئیس با ریاست ایولترم نخست وزیر سابق بلژیک دور هم جمع شدند تا رای نهایی در مورد این پرونده را صادر کنند. به نظر می‌رسد با مدارک موجود منچسترسیتی از فصل آینده لیگ قهرمانان محروم شود و پیش بینی می‌شود جریمه سنگینی در انتظار مالک متمول این باشگاه انگلیسی باشد.

لازم به ذکر است که منچسترسیتی پیش از این در سال 2014 به دلیل نقض قوانین فیر پلی مالی یوفا، 49 میلیون پوند جریمه شد اما سپس و بعد از این که بخشی از تعهدات عملیاتی و مالی خود را اجرایی کرد، شاهد کاهش میزان جریمه‌اش به 18 میلیون پوند بود. گفتنی است که منچسترسیتی در واکنش‌ به گزارش‌های اشپیگل، جریانات موجود را تلاشی برای ضربه زدن به منزلت این باشگاه عنوان کرده است.

حال باید نشست و دید آیا این باشگاه‌ها که خرج‌های فراوانی برا کسب موفیقت من جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کرده است آیا از این رقابت‌ها محروم می‌شود یا خیر؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز