خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت قابل بررسی بودن اثربخشی اقدامات سازمان ها در طرح افکارسنجی

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۵۱۷

استاندار زنجان گفت: در طرح افکارسنجی که می‌توان اثربخشی سازمان ها را به کمک آن سنجید، اطلاعات کافی از دستگاه مورد نظر برای مدیریت بهینه سیستم در اختیار مدیر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: در جهت تجزیه و تحلیل نوع و کیفیت خدماتی که از سوی دستگاه های اجرایی ارائه می شود، افکار سنجی انجام می شود.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای سه مرحله از طرح افکارسنجی از خدمات دستگاه های اجرایی در کشور گفت: در این طرح مدیران نسبت به نواقص کار خود توجیه می شوند.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی پس از درخواست از مدیران برای ارائه راهکار، خروجی کار با نتایج مرحله قبلی مقایسه می‌شود.

استاندار زنجان از افکارسنجی به عنوان نمونه ای از پژوهش یاد کرد و گفت: آماری که از طریق افکارسنجی به دست می آید اطلاعات کافی در اختیارمدیران دستگاه و مدیریت استان قرار می دهد تا با رفع نواقص موجود، سیستم را به صورت بهینه مدیریت کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان هم در سخنانی گفت: بخشنامه شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال 98 دستگاه های اجرایی برای شرکت در جشنواره شهید رجایی، یک سال زودتر ابلاغ شده است.

به گفته شهرام طهماسبی دستگاه های اجرایی تا 15 اردیبهشت سال آینده فرصت دارند تا بر مبنای شاخص های ابلاغی طبق تفاهمنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از وزارت متبوع خود عملکرد خود را برای شرکت در جشنواره ارائه کنند.

وی به شاخص های موجود در پرسشنامه و درج سوالاتی مبتنی بر نوع تعامل دستگاه ها با ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: اجرای طرح افکارسنجی از 2 سال گذشته مورد موافقت قرار گرفت.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در استان زنجان هم طرح افکارسنجی در مقطعی عملیاتی شد، افزود: در این طرح 7757 ارباب رجوع مورد مصاحبه قرار گرفته و میزان رضایتمندی و عدم رضایتمندی خود از دستگاه ها را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز