خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲ تن مواد افیونی در سراوان

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۷۰

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ در "سراوان" و کشف ۲ تن و ۶۰۵کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد قنبری" در تشریح این عملیات گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مناطق مرزی شهرستان "سراوان" دست یافتند.

وی افزود: در این عملیات که تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان "سراوان" و "سیب و سوران" حضور داشتند، پس از۱۲ساعت کمین در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان؛ ساعت ۰۳:۰۰بامداد روز گذشته محموله مواد مخدر را که با ۳ دستگاه تویوتا با سرعت بالا در حرکت بود را شناسایی و با علائم هشدار دهنده به راننده خودروها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: راننده این ۳خودرو بدون توجه به دستور ایست به سمت مرز تغییر مسیر دادند که تکاوران پلیس پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با آنها درگیر شدند.

وی بیان داشت: پس از یک ساعت درگیری  سوداگران مرگ با توجه به آتش پرحجم ماموران انتظامی با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری ۳ قاچاقچی در بازرسی از خودروها ۲ تن و ۴۲۵ کیلوگرم تریاک، ۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم  مرفین، ۲۳کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش، ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین و ۱۲۲کیلو و ۴۴۸ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه کلاش، ۷ تیغه خشاب، ۱۳۱ فشنگ جنگی و یک قبضه آر پی جی به همراه ۷ گلوله کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز