خبرگزاری کار ایران

با حضورحناچی انجام شد؛

افتتاح چهارده پروژه مشارکتی، ترافیکی و عمرانی در منطقه ۱۷

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۴۱

پیروز حناچی شهردار تهران در شامگاه دومین روز از ماه مبارک رمضان در منطقه۱۷ حضور یافت تا بهار توسعه منطقه با بهره برداری از پروژه های مشارکتی،ترافیکی و عمرانی فرا رسد.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران در بدو ورود به منطقه۱۷، در مزار شهدای گمنام بوستان ابوذر حاضر شدو به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

حناچی و مدیران شهری به همراه امیرمحسنی شهردار منطقه ۱۷به مرکز بهزیستی شهید ترکمانی رفتند تا با کودکان بی سرپرست جنوب غرب تهران دیدار کردند.

شهردار تهران در یادداشتی برای مهریاران مجموعه ترکمانی نوشت:زحمات همکاران در نگهداری کودکانی که جز خداوند کریم پناهی ندارند را گرامی داشته و از زحمات همه همکاران قدرانی می نمایم.

مرکز کار آفرینی و توانمندسازی برادران شهید حسنی که به همت شهرداری منطقه۱۷ و مشارکت بهروز فروتن کارآفرین نمونه کشوری اداره می شود ،مقصد سومین بازدید حناچی بود. حناچی در این مرکز بر حمایت از تولید ملی و رونق اشتغال خصوصا اشتغال بانوان سرپرست خانوار تاکید کرد.

سپس شهردار تهران به مجموعه آبی دارالشهدا وارد شد و استخر حوا که نخستین استخر مختص بانوان در منطقه۱۷ ست را رسما افتتاح کرد تا در ایام ماه مبارک رمضان این مجموعه آبی کار خود را آغاز کند.

گفتنی ست این مجموعه آبی به عنوان استخر دوقلو «آدم و حوا» توسط شهرداری منطقه۱۷ به شیوه BOLT و جلب مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده که از امکاناتی همچون استخر کودک،پارک آبی و حمام آفتاب برخوردار است.

پیروز حناچی پس از افتتاح مجموعه آبی در جمع شهروندان منطقه۱۷ و اصحاب رسانه حاضر شد.

حناچی با تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر از مدیریت شهری منطقه۱۷گفت: تلاشهای خوبی صورت گرفته و امیدوارم عطر خدمت به مذاق مردم شریف منطقه خوشایند باشد.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح چهارده پروژه در سطح منطقه گفت: علاوه بر چهارده پروژه در حوزه های مشارکتی ، بزرگترین پروژه طراحی شهری در منطقه۱۷و ۱۸ به اجرا دربیاید که امیدوارم باقی الصالحات آن به دست اندرکاران برسد.

پیروز حناچی که حضور در منطقه۱۷ را با ادای احترام به شهدای گمنام آغاز کرد با تقدیر از حضور جانبازان گفت: از خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیزمی خواهم برای همه همکاران من در شهرداری تهران و دست اندرکاران پروژه های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان دعای خیر بفرمایند.

حناچی در حاشیه مراسم افتتاح چهارده پروژه شهری در منطقه ۱۷ به همراه  امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ در جمع خبرنگاران حاضز شد و اظهار کرد: امروز چهارده پروژه در این منطقه در بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و ترافیکی به بهره‌برداری رسید.

وی در پاسخ به سوالی درباره توسعه منطقه ۱۷ تصریح کرد: بزرگترین پروژه در منطقه مسیر قطار تهران ــ تبریز است که در واقع منطقه ۱۷ را به منطقه ۱۸ وصل می‌کند، که البته مدیریت شهری مسابقه‌ای را در ارتباط با طرح مسیر تهران ــ تبریز برگزار کرده است که نتایج آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به تامین سرانه های شهری تصریح کرد: از پروژه‌هایی که امروز در منطقه ۱۷ به بهره‌برداری رسید می‌توان به افتتاح و بهره‌برداری از استخر بانوان، سالن ورزشی و چندین پروژه ترافیکی اشاره کرد و تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات مناسب فاصله شمال و جنوب را در پایتخت کم کنیم.پروژه‌هایی که امروز در منطقه ۱۷ به بهره‌برداری رسید تماماً از پروژه‌های مشارکتی در منطقه بودند و با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری تهران، ما به‌دنبال روش‌های مشارکتی و BOT هستیم و در واقع بنا داریم منابع جدید و مورد نیاز را از این طریق تأمین کنیم.

محسنی: بهار توسعه در منطقه ۱۷ فرا رسید

شهردار منطقه۱۷در جریان افتتاح چهارده پروژه مشارکتی،عمرانی و ترافیکی گفت: خرسندم که حاصل هجده ماه فعالیت در مدیریت شهری منطقه۱۷ افتتاح چهارده پروژه مشارکتی و عمرانی ست. نوید بخش است که بگوییم این تنها فاز نخست پروژه های افتتاحی و بهار توسعه ست و به زودی اخبار دیگری از پروژه های خرد و کلان به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

گفتنی است در شامگاه هجدهم اردیبهشت ماه و با حضور شهردار تهران، از چهارده پروژه مشارکتی ،عمرانی و ترافیکی بهره برداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز