خبرگزاری کار ایران

آنچه سرخپوشان را به حفظ قهرمانی امیدوار می‌کند؛

شکست ناپذیری پرسپولیس در آزادی

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۰۵۴

آمار خوب پرسپولیس در دیدارهای خانگی این تیم را به کسب نتیجه در برابر ماشین سازی و حفظ قهرمانی امیدوار می‌کند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در حالی تک بازی خود را در ورزشگاه آزادی مقابل ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشور برگزار می‌کند که آمار فوق العاده‌ای از خود در بازی‌های خانگی برجای گذاشته‌اند.

پرسپولیس در بازی‌های خانگی خود در مقابل سایر تیم‌های لیگ برتری یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در نگه داشتن ۳ امتیاز بازی در تهران بوده و همین مورد باعث شده تا در صورت برتری مقابل ماشین سازی باز هم در خانه، قهرمانی خود را جشن بگیرد.

پرسپولیسی‌ها در ۱۴ بازی خانگی، ۱۱ پیروزی کسب کرده و ۳ بار به تساوی تن داده است. یکی از این پیروزی‌های دلچسب در روز‌های ابتدایی سال ۹۸ مقابل رقیب سنتی شان یعنی تیم استقلال تهران با نتیجه ۱ بر صفر بود که سرنوشت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی را تا حدی رقم زد.

نکته قابل توجه در مورد عملکرد سرخپوشان در این فصل از لیگ برتر فوتبال این است که تا به حال در تهران تن به شکست نداده و تک شکست خود را در لیگ هجدهم، مقابل فولاد خوزستان و در اهواز با نتیجه ۲ بر یک متحمل شده است. برترین پیروزی پرسپولیسی‌ها در بازی مقابل تیم‌های سایپا با نتیجه ۳ بر ۲، پارس جنوبی جم با نتیجه ۳ بر یک فولاد خوزستان با نتیجه ۳ بر صفر در خانه بوده است. این آمار نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها روی بازی‌های خانگی خود به نسبت سایر مصاف‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده اند و در این امر تا به اینجای رقابت‌ها موفق بودند.

سرخ‌ها اگر در بازی پیش روی خود مقابل ماشین سازی تبریز به برتری دست یابند، و در صورتی که سپاهان نتیجه در بازی مقابل پدیده شهر خودرو نتیجه نگیرد، حتی با گرفتن یک تساوی در بازی آخر، می‌تواند قهرمانی خود را برای سومین بار جشن بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز