خبرگزاری کار ایران

انتظامی، ماموریت‌های اصلی فارابی را اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۹۶

حسین انتظامی ماموریت‌های اصلی بنیاد سینمایی فارابی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حسین انتظامی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی از بخش‌های مختلف این بنیاد بازدید و با کارشناسان و مدیران دیدار کرد.حسین انتظامی در این بازدید که سه ساعت و نیم به طول انجامید، از «ساختمان مرکزی» و «ساختمان شماره ۲» بنیاد سینمایی فارابی دیدن کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با مدیرعامل، معاونان و مدیران این بنیاد، روند تحول در فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد سینمایی را قابل تقدیر دانست و از تلاش‌های علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی قدردانی کرد و گفت: توجه به شأن فرهنگی سینمای ایران و تلاش برای ارتقای متن و فیلمنامه از مهمترین رویکردهایی است که در کنار توجه به زیرساخت‌ها و رونق اقتصاد سینمای ایران باید مدنظر مدیران سینمایی قرار بگیرد.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به کلان برنامه‌های طرح جامع سینما افزود: حرکت سازمان سینمایی و مؤسسات، مبتنی بر این کلان برنامه‌ها است و راهبردهایی چون «تقویت و گسترش تولید آثار حرفه ای»، «توسعه بازار داخلی (اکران و بازارهای مکمل)»،«توسعه بازار بین المللی (اکران و بازارهای مکمل)»، «غنی سازی اسناد و میراث سینمایی کشور»، «توسعه دانش سینمایی» و «برقراری اقتصاد پویا و اشتغال پایدار در سینما» جزو مأموریت‌های اساسی بنیاد سینمایی فارابی است.

حسین انتظامی اعلام ضوابط، دستورالعمل‌ها و اولویت‌ها را گام بعدی سازمان سینمایی و مؤسسات، در روند شفاف‌سازی دانست و گفت: خوشبختانه بنیاد سینمایی فارابی در مسیر شفاف‌سازی گام‌های آغازین را برداشته است، پیش‌بینی‌پذیری دستاورد اصلی شفافیت، برای مدیران است و با انتشار برنامه و بودجه سال ۹۸ ابراز نقد و نظراتی خیرخواهانه از سوی کارشناسان، قطعاً کارگشا خواهد بود.

در این نشست مدیرعامل و معاونان بنیاد سینمایی فارابی ضمن ارائه عملکرد این بنیاد در سال ۹۷ با رویکرد توسعه و تحول، برنامه‌های پیش روی این بنیاد را تشریح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز