خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار زنجان؛

انتخابات مجمع مشاوران جوان استاندار با حضور بیش از ۵۰۰ جوان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۳۷

انتخابات مجمع مشاوران جوان استاندار با حضور بیش از ۵۰۰ جوان در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در مراسم انتخاب مجمع مشاورین استاندار زنجان اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به جوانان دارند.

استاندار زنجان یکی از سیاست‌های دولت را توجه به حضور جوانان در عرصه های اجتماعی خواند و گفت: طبق قانون، استانداران حق انتخاب مشاوران جوان را دارند ولی علیرغم این اختیارات، اختیار انتخاب مجمع مشاوران جوانان به خود جوانان سپرده شد.

مقام عالی استان با بیان اینکه جوانان دارای برنامه می‌توانند کمک حال خدمتگزاران نظام باشند، گفت: برگزاری انتخابات برای انتخاب مشاورین جوان حرکت خوب و جدیدی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین انتخاباتی یک اقدام منحصر به فرد است، گفت: امید دارم که جوانان با انتخاب خوب، شخصیت خود را نشان دهند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به رایزنی با فدراسیون فوتبال برای درخواست یک تیم دسته 2 فوتبال در استان زنجان گفت: با اختصاص 2 میلیارد به ورزش و جوانان استان، از جوانان استان زنجان برای تشکیل این تیم ها استفاده خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه تقویت دانش آموزان کنکوری هم از دیگر اقدامات در حوزه جوانان خواهد بود، گفت: در مرحله نخست دانش آموزان کنکوری روستایی زیر پوشش خواهند رفت.

وی بر ضرورت استخدام نیروهای بومی هم در استان تاکید کرد و گفت: جذب 100 نیرو برای ترانسفو از بین نیروهای بومی خواهد بود.                  

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه برای تشکیل مجمع مشاوران استاندار، کمیته عملیاتی در استانداری تشکیل شد، گفت: جوانانی از شهرستان های هشتگانه استان در انتخابات مجمع مشاوران جوان استاندار حضور دارند.

خدابخش مرادی به حق رای جوانان حاضر در این مراسم اشاره کرد و گفت: دستور العمل 17 ماده ای برای برگزاری این انتخابات تدوین شده است و مجموعه مجمع مشورتی غیرسیاسی، غیرانتفاعی و داوطلبانه است.

وی با یادآوری اینکه 511 نفر از جوانان 14 تا 29 ساله سراسر استان در این انتخابات حق رای دارند، تصریح کرد: 93 نفر برای حضور در مجمع مشاورین استاندار زنجان کاندیدا شده اند که از بین این افراد 12 نفر انتخاب خواهند شد.

انتخابات مجمع مشاورین جوان استاندار زنجان با رعایت روال قانونی برگزار شد که نتایج آن  بعد از بررسی شکایات احتمالی از طرف استانداری زنجان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز