خبرگزاری کار ایران

میرشهاب مومنی در گفتگو با ایلنا:

اشتباهات داوری ریشه داماش را نابود کرد/ روح مردم رشت و استان گیلان آزرده شده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۰۲

نایب رئیس هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه اشتباهات داوری ریشه تیم داماش نابود کرد و روح مردم رشت و استان گیلان آزرده شده، گفت: مسئولان داماش حق تصمیم گیری برای حضور یا عدم حضور در جام حذفی را دارند.

میرشهاب مومنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت درباره اشتباهات داوری در بازی داماش گیلان و نیروی زمینی تهران اظهار داشت: اشتباهات داوری در مسابقه ریشه تیم را نابود کرد و به حدی این اشتباهات تلخ بود  که به این زودی التیام پیدا نخواهد نکرد.

روح مردم رشت و استان گیلان آزرده شده است

وی با بیان اینکه روح مردم رشت و استان گیلان آزرده شده، خاطرنشان کرد: این اتفاق اهمال در اجرای قانون و ضعف داوری بوده که بنظر من داور وسط هم تشخیص داد که گل درست است اما اصرار به اشتباه خط نگه‌دار یکسال زحمت تلاش یک تیم را نابود کرد و حق داماش ضایع شد.

مومنی با تاکید بر اینکه رفعتی می‌توانست داورهای بهتری را برای این بازی مهم انتخاب کند، گفت: ما داورهای خیلی خوبی داریم و حتی الماسخاله با رفعتی تماس گرفت و خواستار داوری فغانی و داورهای خوب و توانمند برای قضاوت این بازی شد.

با قضاوت اشتباه تمام برنامه های داماش نابود شد

نایب رئیس هیات فوتبال گیلان بیان داشت: من شاهد تلاش و زحمات کادر فنی و بازیکنان برای تیم داماش بودم و بخصوص در بخش خصوصی هدایت یک تیم با توجه به بضاعت پایین محدود بسیار مشکل است و بعد از این همه تلاش و تمرین و مسابقات مختلف با قضاوت اشتباه تمام برنامه های تیم نابود شد .

وی در پاسخ به سوال دیگر  خبرنگار ایلنا درباره اعلام کناره گیری داماش از فینال جام حذفی و عواقب این تصمیم اظهار داشت: این قضیه تاثیر بسیار بدی بر بازیکنان و کادر فنی باشگاه داماش داشت. به هرحال باشگاه یک جایگاه حقوقی دارد . مالک و هیات مدیره ناظر و آگاه به عملکرد باشگاه هستند و خودشان اختیار این تصمیم گیری را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز