خبرگزاری کار ایران

نخستین دوره کارگاه‌های آموزشی مؤسسه افرامانا در چهار رشته هنری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۲۲

نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی مؤسسه افرامانا در چهار رشته هنری در بهار و تابستان ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی این مؤسسه که از خردادماه ۱۳۹۸ در چهار رشته سینما، تئاتر، ادبیات داستانی و عکاسی برگزار می‌شود، هفت مدرس تئاتر، هفت عنوان کارگاه تخصصی آموزشی را به ترتیب با عناوین اصول داستان‌نویسی، طراحی خلق شخصیت درام، کارگردانی تئاتر به شیوه کالبدشکافی، پیش از بازی، کالبدشکافی شخصیت‌های دراماتیک در بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی از ایده تا پایان نگارش فیلم‌نامه بلند سینمایی و عکاسی از زندگی روزمره تدریس می‌کنند.

بر اساس این گزارش‌، در این کارگاه‌های تخصصی، امیرحسن چهلتن (اصول داستان‌نویسی)، محمد چرم‌شیر (طراحی خلق شخصیت درام)، آرش دادگر (کارگردانی تئاتر به شیوه کالبدشکافی)، علی‌رضا آرا (پیش از بازی)، بهزاد صدیقی (کالبدشکافی شخصیت‌های دراماتیک در بازی گری)، علی اصغری (فیلم‌نامه‌نویسی از ایده تا پایان نگارش فیلم‌نامه بلند سینمایی) و بهنام صدیقی (عکاسی از زندگی روزمره) را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

نخستین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی و آموزشی سینما، تئاتر، ادبیات داستانی و عکاسی از نیمه دوم خردادماه ۱۳۹۸ توسط مؤسسه فرهنگی هنری افرامانا برگزار ‌می‌شود. لازم به یاد‌آوری است هنرجویانی که در بیش از یک کارگاه ثبت‌نام کنند از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.  

علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت‌نام در نخستین دوره‌ کارگاه‌های تخصصی و آموزشی این مؤسسه می‌توانند با شماره تلفن‌های  ۰۹۳۵۹۵۵۹۴۱۱ و ۰۹۱۹۶۰۶۶۲۸۷۷تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز