خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی:

هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد برای یک پست دو حکم صادر کنیم/ اشتباه تایپی بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۱۵

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند که برای تصدی‌گری پست روابط عمومی یک حکم یکسان برای دو نفر صادر کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه،دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: اشتباه تایپی در دبیرخانه هیات فوتبال سبب سوء برداشت رسانه ها شده است و ما برای تصدی‌گری پست روابط عمومی دو حکم صادر نکرده ایم.

حسین نیرویار با اشاره به سوءبرداشت درباره احکام صادر شده برای واحد روابط عمومی هیات فوتبال استان تصریح کرد: هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند که برای تصدی‌گری پست روابط عمومی یک حکم یکسان برای دو نفر صادر کنیم.

وی افزود: سوءبرداشت رسانه ها در این ۷ مورد مربوط به اشتباه تایپی دبیرخانه هیات فوتبال استان مربوط بوده است و اشتباه خود را می پذیریم.

نیرویار ادامه داد: طبق اساسنامه و آئین نامه جدید فدراسیون فوتبال، دیگر اسمی به نام «کمیته» وجود ندارد و تمامی کمیته‌ها تبدیل به «دپارتمان» شده اند و زیرنظر دبیر هیات استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در واحد روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان غربی برای دو فردحکم صادر شده است؛ افزود: با اصلاح احکام قبلی آقایان مرتضی حیدری بعنوان رئیس دپارتمان روابط عمومی و حسین عیسی زاده بعنوان دبیر روابط عمومی حکم گرفته اند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با یک هماهنگی و انسجام کاری در هیات فوتبال، فوتبال و فوتسال استان را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز