خبرگزاری کار ایران

صمدی مطرح کرد:

خانواده نقش اساسی در ساختن جامعه ای سالم دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۰۹

فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد گفت: خانواده نقش اساسی در ساختن یک جامعه سالم دارد و به عنوان محور و رکن اصلی در این زمینه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سرهنگ کاظم صمدی در دیدار با مجموعه بانوان باشگاه ورزشی هنگ مرزی تایباد که شب گذشته در ستاد این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر ما در این موقعیت هستیم به برکت جانفشانی هایی است که همرزمان‌مان برای به وجود آوردن آن جان شیرین خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در کشوری زندگی می‌کنیم که همه سربازان فرماندهی ولایت فقیه هستیم که حکم‌اش حکم شرع و دین است.

فرمانده هنگ مرزی تایباد با توجه به جایگاه خانواده، مطرح کرد: اگر همرزمان ما در مجموعه مرزبانی از بابت خانواده خود دغدغه ای نداشته باشند قطعا در انجام امورات محوله خود موفق تر خواهند شد.

وی با اشاره به نقش تعامل و هم اندیشی در موفقیت های کاری  اضافه کرد: در همه مجموعه ها فرمانده نماد است و اصل کار را کل مجموعه انجام می دهد، امروز بیشترین نتیجه مثبت براثر فکر و اندیشه حاصل می شود. 

سرهنگ صمدی گفت: تقسیم کار در همه نهادها سبب موفقیت و پیروزی است بویژه این تعامل در ارگان های امنیتی و نظامی چندصد برابر می‌شود.

وی افزود: امروز مرزبانانی که در حفاظت مرزهای شرقی خراسان رضوی شبانه روز تلاش می کنند تنها برای حفاظت از تایباد نیست بلکه تامین امنیت سراسر کشور را برعهده دارند. 

وی این نشست با خانواده ها را بسیار مسرت بخش دانست و اعلام کرد: رضایت خانواده‌های همرزمانم امشب بهترین خاطره را در ذهن بنده ثبت کرد و هیچگاه آن را فراموش نخواهم کرد، 

مرزبانی که در شرایط سخت خدمتی به فکر رزق و روزی خانواده اش است علاوه برجهاد در راه خدا همیشه در حال عبادت می باشد. 

گفتنی است، طی یک سال گذشته به همت فرماندهی هنگ مرزی تایباد احداث و بهره برداری از مجموعه ورزشی و تفریحی و نیز تجهیز حسینیه حضرت ولی عصر (عج) و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی برای رفاه خانواده های مرزبانی و انتظامی شهرستان انجام شده است و مورد استقبال بی نظیر خانواده ها قرار گرفته و امشب جمعی از بانوان این مجموعه به رسم ادب از این فرماندهی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز