خبرگزاری کار ایران

بوشهری بیان کرد:

فعالیت 59 جایگاه سی‌ان‌جی در قزوین برای تحویل گاز به خودروها

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۸۲

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در حال حاضر 59 جایگاه سی ان جی در استان قوزین در زمینه تحویل گاز به خودروها فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: این میزان سوخت جایگزین مصرف حدود 247 میلیون لیتر بنزین شده است و بدیهی است که این جایگزینی صرفه جویی های اقتصادی فراوان بدنبال داشته و در کاهش آلاینده های محیطی نیز بسیار موثر است.

بوشهری افزود: جایگاه های سی ان جی استان قزوین در سال گذشته به طور میانگین روزانه 575 هزار مترمکعب گاز به صاحبان خوردو تحویل دادند که این فرآیند به صورت مستمر و بدون وقفه انجام شده است.

بوشهری درخصوص میزان تحویل گاز به جایگاه های سی ان جی در سال جاری نیز گفت: در فروردین ماه امسال 16 میلیون و 562 هزار متر مکعب گاز در جایگاه های سوخت گاز استان توزیع شده است که این میزان در مقایسه با مصرف فروردین ماه سال 1396 کاهش اندکی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر 59 جایگاه سی ان جی در استان در زمینه تحویل گاز به خودروها فعالیت دارند که از این تعداد 15 جایگاه در سطح شهر قزوین و 44 جایگاه در سایر نقاط استان فعال می باشند که با توجه به جمعیت و وسعت استان خدمت رسانی در این حوزه از وضعیت مناسبی برخوردار است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز