خبرگزاری کار ایران

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران:

جبران خسارت‌های ناشی از وقوع سیل از بودجه امسال

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۲۹

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارزیابی خسارات به ستاد ارسال شده ، گفت:امیدواریم که از ظرفیت بودجه سال ۹۸ برای جبران خسارات استفاده شود و در این خصوص به همراهی دولت و نمایندگان نیاز است.

به گزارش ایلنا، شهرام آدم‌نژاد در بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان اظهار داشت : با توجه به سفر رئیس و تعدادی از نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان گلستان مقرر شد که در کنار آن‌ها مسئولان اجرایی از جمله حوزه وزارت راه و شهرسازی هم حضور داشته باشند.

وی با بیان این که سعی کردیم که همه حوزه‌های حمل‌و‌نقلی وزارت راه و شهرسازی در کنار این مسئولان باشند، افزود: در بازدیدها و جلسات، ارزیابی از وضعیت موجود، اقدامات انجام شده و پیش‌بینی‌ها صورت خواهد گرفت تا بتوانیم برنامه‌ریزی و اقدامات موثر داشته باشیم.

آدم نژاد افزود: امیدواریم که از ظرفیت بودجه سال ۹۸ برای جبران خسارات استفاده شود و در این خصوص به همراهی دولت و نمایندگان نیاز است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در جریان وقوع سیل در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقل استان گلستان مشکلات زیادی از جمله راه‌آهن داشتیم و بسیاری از راه‌های روستایی، ابنیه فنی مانند پل، آب رو، آب‌نما و غیره تخریب شده و میزان تخریب برآورد و در چند مرحله ارسال شد.

آدم نژاد ضمن تاکید کرد: ارزیابی خسارات به ستاد ارسال شده و به محض این که منابع مالی را در اختیار بگیریم به استان اختصاص داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز