خبرگزاری کار ایران

رفع موانع موجود در تامین مواد اولیه در دومین کارگروهِ ملی کفش بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۶۸۴

مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی از تامین مواد اولیه به عنوان جدی‌ترین هدف وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ خبر داد و گفت: رفع موانع موجود در تامین مواد اولیه با جدیت پیگیری و اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، «افسانه محرابی» در خصوص برگزاری دومین کارگروهِ ملی کفش در استان آذربایجان شرقی، گفت: در این جلسه مسائلی از قبیل کمبود مواد اولیه داخلی، تخصیص ارز جهت مواد اولیه وارداتی، مسائل و مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی و برنامه‌ریزی جهت ایجاد شهرک تخصصی کفش و ساماندهی واحدهای تولیدی ذکر شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: رونق تولید در صنایع نساجی، پوشاک و کفش از برنامه‌های اولویت دار وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جدید است. همچنین ارتقای کیفی و کمی رقابت‌پذیر بودن و صادرات محور کردن این صنایع از دیگر برنامه‌های مهم امسال است.

رییس کارگروه ملی کفش تامین مواد اولیه داخلی و وارداتی را از جدی ترین اهداف معاونت امور صنایع دانست و افزود: رفع موانع موجود در تامین مواد اولیه از جمله تخصیص ارز، مواد اولیه پتروشیمی، مشکلات سازمان دامپزشکی در واردات پوست با جدیت پیگیری و اقدامات لازم انجام می‌شود.

محرابی عنوان کرد: به منظور دستیابی به اهداف کارگروه، جلسات به صورت دو ماهه و هر جلسه در یکی از استان‌های قطب تولیدکننده کفش تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: این امر از یک سو زمینه گردهمایی مسئولان، روسای اتحادیه‌ها و تشکل‌های تخصصی کفش در استان‌های مختلف را فراهم می‌کند و از سوی دیگر مشکلات و پتانسیل‌های واحدهای تولیدی آن استان از نزدیک بررسی می‌شود. همچنین در حاشیه جلسات کارگروه از واحدهای صنعتی و صنفی کفش آن استان بازدید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز