خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ای مطرح شد؛

مطالبه مردم در دفاع از محیط زیست مودبانه و صریح بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۳۹

جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان برای آزادی 60 زندانی غیرعمد شهرستان آبیک در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهر آبیک در این جلسه اظهار کرد: برای برگزاری جشن گلریزان باید از ظرفیت مردم استفاده شود و مردم سهم‌دار و میدان‌دار این جشن شده و وارد این امر خداپسندانه شوند.

وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که فضای جامعه را به سمت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سوق دهیم.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: مردم آبیک همیشه در انجام کارهای خیر پیشگام بوده‌اند که می‌توان به حضور پررنگ آنها در جشن گلریزان سال گذشته، ارسال آب به خرمشه و شرکت در طرح‌های نسیم همدلی اشاره کرد که با انسجام خاصی صورت گرفت.

حسینی‌میرامینی اضافه کرد: آخرین انسجام مردم و مسئولان شهرستان آبیک، دفاع از محیط زیست بوده که به شکل مودبانه و صریح این مطالبه درخواست شد.

وی با بیان اینکه مردم آبیک امکانات تفریحی ندارند، خاطرنشان کرد: مردم با طبیعت آشنا نیستند و از پشت طلق تلفن‌همراه به طبیعت نگاه می‌کنند در حالیکه ایجاد نشاط پایدار در دل طبیعت است و بالاتر از این تفریح نداریم.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: حضور خوبی از سوی مردم برای مانوس شدن با طبیعت در روز جمعه 13 اردیبهشت ماه در همایش پیاده‌روی شکل گرفت که این انسجام ستودنی است.

حسینی‌میرامینی افزود: معادنی که فعال هستند باید فعالیت کنند چرا که سرمایه‌گذاری شده و ظلم است اگر بخواهیم فعالیت آنها تعطیل شود؛ این در حالی است که برخی معادن که مدت زمان منقضی بهره‌برداری آنها به اتمام رسیده باید تعیین وضعیت شوند و معادن جدیدی هم که سنگ بنای فعالیت آنها نهاده شده با توجه به وضعیت محیط زیست و هوای آبیک، باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: اگر انسجام بین مردم و مسئولان به نفع مردم نباشد، انسجام فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز