خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فرهنگ و کتاب هزینه نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۹۶۴

پیروز حناچی معتقد است؛ سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فرهنگ و کتاب نه تنها هزینه نیست بلکه به نوعی برگشت اقتصادی هزینه است.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: شهرداری تهران علاوه بر فعالیت‌ها و اقداماتی که به صورت سیستمی و سازمانی انجام می‌دهد خود را در قبال مسائل و حوزه‌های فرهنگی نیز مسئول می‌داند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فرهنگ و کتاب نه تنها هزینه نیست بلکه به نوعی برگشت اقتصادی هزینه است ابراز امیدواری کرد شهرداری تهران بتواند به عنوان یک نهاد مسئول و علاقه‌مند به حوزه‌ی فرهنگ بیش از پیش در این زمینه فعالیت بکند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اکنون پس از سی سال چنان جایگاهی در این شهر پیدا کرده است که به طور قطع تبدیل به یکی از نمادهای هویتی تهران در کنار سایر نهادها شده است.

وی با بیان اینکه اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سال به سال بیشتر می‌شود، تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری در این نمایشگاه و بازدید سه ساعته‌ی ایشان از فضای نمایشگاه و غرفه‌ها دلیلی محکم بر عزم مقامات عالی کشور در ارتقای فرهنگ مطالعه است.

وی با تشکر از زحمات شهرداری تهران در برقراری تمهیدات و امکانات لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، افزود: خوشبختانه شهرداری تهران و شهرداری منطقه 7 همکاری صمیمانه‌ای در این زمینه با مسئولان نمایشگاهی داشته‌اند.

صالحی ادامه داد: شهرداری تهران در طول دوره‌های قبل و به طور اخص در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رکن مهمی به شمار می‌رود که نه تنها یاری رسان ما در این زمینه است بلکه به عنوان صاحبخانه مطرح می‌شود.

وی با قدردانی مجدد از همکاری شهرداری تهران و سازمان زیباسازی شهرداری بیان کرد: دامنه‌ی همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران بسیار گسترده است و چشم‌انداز وسیعی برای همکاری این دو بخش وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خواستار تقویت و مستحکم کردن هرچه بیشتر نقاط اتصال بین این دو نهاد شد.

 پیروز حناچی شهردار تهران به همراه تعدادی از معاونان و مدیران شهرداری، پس از پایان جلسه به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز