خبرگزاری کار ایران

نفت مسجد سلیمان به دنبال تکرار خاطرات شیرین نیم فصل اول

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۷۹

در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ برتر نفت مسجدسلیمان از تیم‌هایی است که برای فرار از سقوط می‌جنگد و در اندیشه جدا کردن خود از جمع قعرنشینان است.

به گزارش ایلنا، نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کند و اگر در هفته‌های پیش‌رو نتواند امتیازات لازم را کسب کند شاید یکی از دو تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان لقب بگیرد. 

نفت مسجدسلیمان در شرایطی وارد بازی امروز می‌شود که آن‌ها نسبت به هفته‌های گذاشته تغییراتی در تیم خود داشته‌اند. مدیران این باشگاه باتوجه به نتایج ضعیف تیم خود در هفته‌های اخیر علیرضا مرزبان را اخراج کردند تا در 5 هفته پایانی با هدایت فیروز کریمی وارد مسابقات شوند. بازی این هفته تیم خوزستانی اولین تجربه فیروز کریمی روی نیمکت نفت مسجدسلیمان است. 

نفت مسجدسلیمان با 19 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد و حساب ویژه‌ای روی امتیازات بازی پیش‌رو خود باز کرده‌است. این تیم 3 بازی سرنوشت ساز در پیش دارد و با همسایه‌های خود در جدول رده‌بندی لیگ دیدار خواهد کرد. دیدارهایی 6 امتیازی که نتیجه آن‌ها تاثیر زیادی در سرنوشت این تیم دارد. 

بررسی بازی‌های نفت مسجد سلیمان در مقطع مشابه نیم فصل اول می‌تواند امیدواری زیادی برای هواداران این تیم به وجود آورد. این تیم در 5 هفته پایانی نیم فصل اول عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت و موفق به کسب 3 برد و 2 تساوی شد. نکته جالب توجه این است که نفت مسجد سلیمان 11 امتیاز از 19 امتیاز این فصلش را در این 5 بازی به دست آورده و حالا می‌تواند امیدوار باشد با تکرار عملکرد خوب خود در این دیدارها در لیگ برتر ماندنی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز