خبرگزاری کار ایران

اینانلو مطرح کرد:

تفکیک و تعیین شیفت مدارس آبیک با نظر کارشناسان آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۰۵

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: برای سال تحصیلی امسال در مهرماه، با کار کارشناسی نسبت به تفکیک مدارس و شیفت دانش‌آموزان اقدام لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا اینانلو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار کرد: در سه هزار مترمربع از 6 هزار متر مربع زمین شهرک فردوس شهر آبیک اهدایی خیران، مدرسه جدید در حال احداث است و سه هزار مترمربع زمین باقی مانده که شورای شهر آبیک درخواست احداث سالن در این زمین کرده است.

وی افزود: از سال 90 که زمین اهدایی مذکور به اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک واگذار شده، هر ساله به آستان قدس اجاره پرداخت کرده و در واقع زمین با اجاره سالانه به این اداره واگذار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: مدرسه 18 کلاسه شهر آبیک به‌عنوان بزرگترین مجتمع آموزشی خیرساز شهرستان آبیک در مرحله سقف‌سازی قرار دارد.

اینانلو اضافه کرد: همسایگان مدرسه در حال ساخت مذکور از تخلیه شبانه مصالح شب گلایه‌مندهستند که باید گفت خیابانی که مدرسه در حال ساخت است، ورود ممنوع بوده و برای اینکه در روز تردد شهروندان با مشکل مواجه نشود در شب مصالح ریخته می‌شود که بابت این مزاحمت از شهروندان عذرخواهی می‌شود و لازم است صبر و تحمل بیشتری داشته باشند تا ساخت مدرسه به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی امسال در مهر ماه، با کار کارشناسی نسبت به تفکیک مدارس و شیفت دانش‌آموزان اقدام لازم صورت می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد:  بخشی از حیاط مدرسه تازه افتتاح شده بوعلی سینا شهر خاکعلی  معارض داشت که مبلغی به معارض پرداخت شده و مبلغ 250 میلیون ریال دیگر مقرر شده بود از سوی شورای شهر خاکعلی پرداخت شود که این مهم تاکنون تحقق نیافته و معارض خواستار این مبلغ خود است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: اداره آموزش و پرورش فقط تحویل‌گیرنده مدرسه بوده و به همراه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در برابر مبلغ درخواستی معارض مدرسه مذکور مسئولیتی ندارد.

اینانلو ادامه داد: ‌با توجه به سختی‌هایی که در مدارس خاکعلی داشتیم مدرسه شهید اصغریان این شهر که 20 سال ابتدایی است، در شیفت صبح باقی ماند و شیفت بعد از ظهر اصغریان به مدرسه ریحانه انتقال یافت و دانش‌آموزان فنی و حرفه‌و کار و دانش متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول در مدرسه شرافت و در شیفت ثابت بعد از ظهر مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام نوروز بیش از 600 مسافر از استان‌های مختلف در محل‌های اسکان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک حضور یافته بودند و میهمان این شهرستان شده بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک اذعان کرد: زنگ سیل کمک و همدلی با سیل‌زدگان امروز در مدارس شهرستان نواخته شد و دانش‌آموزان می‌توانند کمک‌های خود را در صندوق‌های تهیه شده در مدارس اهدا کنند.

اینانلو افزود: همچنین برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های کشور، فرهنگیان بخشی ازحقوق خود را به این امر خیر اختصاص می‌دهند.

وی ادامه داد: برنامه گام دوم انقلاب آماده شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و دوره‌های ضمن آموزشی خدمت برای فرهنگیان تبیین می‌شود.

این مسئول بر مساعدت مسئولان شهرستان آبیک در زمینه گرامیداشت هفته معلم تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز