خبرگزاری کار ایران

مجمع صاحبان سهام سرمایه‌گذاری ارشک برگزار شد؛

سوددهی چشمگیر یک شرکت زیرمجموعه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۳۰

شرکت سرمایه‌گذاری ارشک (شرکت زیرمجموعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر) در سال مالی منتهی به آذر ۱۳۹۷ با رشد ۲۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته، موفق به کسب بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان درآمد شد.

به گزارش ایلنا، شرکت سرمایه‌گذاری ارشک (شرکت زیرمجموعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر) در سال مالی منتهی به آذر ۱۳۹۷ با رشد ۲۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته، موفق به کسب بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان درآمد شد.

این شرکت با رشد ۲۲۰ درصدی درآمد خود در سال ۹۷ توانست با رشد ۲۳۳ درصدی به سود خالصی به مبلغ ۷۰۹ میلیارد ریال برسد.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری ارشک در سال ۱۳۸۳ به صورت سهامی عام تاسیس شد و در سال ۱۳۹۴ مالکیت صد درصدی آن به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منتقل شد.

 فعالیت اصلی این شرکت در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ با توجه به در پیش بودن موج تعهدات بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور تامین بخشی از منابع لازم برای پرداخت‌های تعهدی این صندوق آغاز شد.

سرمایه فعلی شرکت سرمایه‌گذاری ارشک پس از دو مرحله افزایش سرمایه، معادل با هزار میلیارد ریال است.

شرکت سرمایه‌گذاری ارشک توانسته است طی مدت کوتاه فعالیت خود از رشد قابل توجهی در درآمد و سود خالص برخوردار شود.

بر همین اساس شرکت سرمایه‌گذاری ارشک قصد دارد با استفاده از اصول مالی و رصد رخدادهای موثر بر بازار سرمایه کشور در راستای کسب سود بیشتر و افزایش منافع سهامداران خود گام برداشته و اقدام به سرمایه گذاری پویا در صنایع مستعد بورسی به منظور بهره مندی از منافع ناشی از رشد قیمتی و سود نقدی آنها کرده تا بتواند روند رشد سودآوری خود را طی سال جاری و سنوات آتی حفظ کند.

در راستای حداکثرسازی منافع سهامداران و کسب بازدهی بیشتر، حدود ۸۵ درصد ارزش پرتفوی شرکت سرمایه‌گذاری ارشک را سهام کومودیتی محور و دلاری تشکیل می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز