خبرگزاری کار ایران

علی فرخزاد عنوان کرد:

کسب رتبه سوم کشوری هلال‌احمر استان قزوین در جذب کمک‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۴۱

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: هلال‌احمر قزوین توانست در جذب کمک‌های مردمی رتبه سوم کشوری را در میزان جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه  شورای هم‌اندیشی جشن بزرگ رمضان در قزوین که عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، گفت: با توجه به برنامه ریزی های خوبی که داشتیم و همراهی و همکاری دستگاهها در مجموعه‌های مختلف، هلال احمر قزوین توانست در جذب کمک‌های مردمی رتبه سوم کشوری را در میزان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی کسب کند و این امر نشان‌دهنده تعامل خاصی بود که در کل استان وجود داشت.

وی گفت: وجود مدیریت قوی این امر را قوت بخشید و هدف ما این است که این برنامه ریزی همچنان ادامه داشته باشد.

معاون عمرانی استادار اظهار کرد: نقش مجموعه کمیته‌امداد، هلال‌احمر، بهزیستی، عتبات عالیات، سپاه و سازمان‌های مردمی استانکه با ساماندهی مناسب در صحنه حضور داشتند غیرقابل انکار است.

فرخزاد با اشاره به مدیریت کمک‌های مردمی عنوان کرد: استان قزوین به‌عنوان معین شهرستان دلفان استان لرستان تعیین شده و بنیاد مسکن استان قزوین این امر را برعهده دارد و لازم است که ما همچنان جمع آوری کمکهای مردمی را به صورت متمرکز انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر 120 دستگاه از خودروهای سنگین استان در شهرستان دلفان مستقر هستند و تمام توان استان در این نقطه متمرکز شده و لازم است تا کمک‌ها به این شهرستان بر اساس نیازمندی‌های آن انجام شود و باید از تمام ظرفیت استان به ویژه ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

فرخزاد گفت: کمیته ای با حضور مجموعه صدا و سیما، کمیته امداد، هلال‌احمر، بهزیستی، مدیریت بحران ستاد عتبات به‌عنوان اتاق فکر برای ساماندهی کمک‌های مردم تشکیل شود. بیشتر کمک‌های دریافتی متمرکز در شهرهاست در حالیکه ما ظرفیت‌های خوبی در روستاها داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. همچنین از ظرفیت سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برای ایجاد بازارچه‌ها در تمام سال می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز