خبرگزاری کار ایران

استاندار خواستار شد؛

بررسی خسارت مدارس چهارمحال و بختیاری در بارندگی‌های اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۳۳

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلاب اخیر استان گفت: علت‌ وارد شدن خسارت به مدارس استان در بارندگی ‌ای اخیر بررسی شود.

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی شامگاه امروز در نخستین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، با مسئولان مقصر در روند ساخت و ساز و عوامل سهل انگار در مهار سیلاب برخورد لازم صورت گیرد. پس از آن تجزیه، تحلیل، راهکار و پیشنهادهای علمی و عملی برای کاهش خسارت‌های بعدی اعلام شود.

عباسی به در پیش بودن 12 اردیبهشت روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و تصریح کرد: مسئولان مؤثر چهارمحال و بختیاری در این هفته با معلمان نمونه دیدار می‌کنند و قدردانی از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری در این هفته براساس شاخص‌ها و ارزیابی‌های علمی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در 3 موج بارندگی اخیر 81 میلیارد و 909 میلیون ریال خسارت به 218 فضای آموزشی استان با 25 هزار و 205 مترمربع زیربنا وارد شد.

فرحناز قائدامینی تاکید کرد: به‌دنبال 3 موج بارندگی اخیر 889 نفر در 65 مدرسه و 9 سالن ورزشی وابسته به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اسکان اضطراری یافتند. در این مدت سقف برخی از مدارس چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرستان فارسان به علت شدت باد با 160 کیلومتر سرعت، تخریب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز