خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری لنجان:

ذوب‌آهن اصفهان به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۳۰

در راستای توسعه همکاری‌ها و تعاملات ذوب‌آهن اصفهان با منطقه، یزدی‌زاده مدیرعامل این شرکت پنج شنبه 22 فروردین‌ماه با حضور در فرمانداری شهرستان لنجان با خدامراد صالحی سرپرست این فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، سرپرست فرمانداری لنجان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تعامل با ذوب آهن اصفهان را بسیار مهم و سازنده برای شهرستان دانست و گفت : فارغ از جریانات سیاسی و تمنیات فردی باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و هم‌افزایی به نفع مردم کار کنیم که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری است .

وی افزود : خط مشی من این است که بر اساس حسن روابط ، احترام متقابل و در چارچوب مقررات، با همکاری بخش های مختلف شهرستان در جهت حل مشکلات گام برداریم .

صالحی تصریح کرد: از زمان حضور یزدی‌زاده به‌عنوان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، شاهد همکاری بسیار خوب این مجتمع عظیم صنعتی با شهرستان هستیم و بسیار خوشحالم در زمانی هدایت فرمانداری را به عهده دارم که چنین شخصی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان است .

وی افزود: شاهد هستیم که این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی خود به خوبی عمل می‌کند و البته مردم مطالباتی نیز دارند که در این خصوص می‌توان با تعامل به نتایج خوبی رسید .

یزدی زاده نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ذوب آهن اصفهان همواره در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی خود و حتی در صورت نیاز فراتر از این مسئولیت‌ها، آمادگی دارد تا با همکاری با نهادهای مختلف ازجمله فرمانداری، در خدمت مردم شریف شهرستان لنجان باشد و تلاش نمودیم که این مهم را در عمل اثبات کنیم .

وی افزود : منافع این مجتمع عظیم صنعتی، متوجه مردم است و لذا خدمت به این صنعت در واقع خدمت به مردم محسوب می شود چرا که ذوب آهن اصفهان از دیرباز خدمت به مردم را وظیفه خود می دانسته و به این مهم افتخار می‌کند .

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: اگر نیت و هدف ما خدمت به جامعه باشد، قطعاً می‌توانیم همکاری خوبی داشته باشیم و با همبستگی و اتحاد نتایج خوبی حاصل کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز