خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی پلیس"طبس" به مسافران اتوبوس گرفتار در سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۲۰

امداد رسانی پلیس شهرستان طبس به ۹ مسافر اتوبوس گرفتار شده در سیل، آنان را از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"محمود علی پور" فرمانده انتظامی شهرستان طبس در تشریح این خبر گفت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس درکیلومتر ۱۲۵ محور"بردسکن-طبس"، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با مراجعه به محل حادثه مشاهده کردند راننده یک دستگاه اتوبوس که از بردسکن به طبس در حرکت بوده به هشدارهای پلیس و عوامل راهداری توجه نکرده و هنگام عبور از رودخانه فصلی در سیل گرفتار و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: شدت سیلاب به حدی بود که هر لحظه امکان غرق شدن مسافران اتوبوس وجود داشت ولی با تلاش ۵ ساعته پلیس و نیروهای امدادی، ۹ مسافر که خود را به روی اتوبوس کشانده بودند از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و به مراکز درمانی و اقامتی منتقل شدند.

سرهنگ علی پور با توجه به وضعیت هوای بارانی در استان خراسان جنوبی تأکید کرد: شهروندان به اخطارهای هواشناسی و پلیسی و عوامل راهداری توجه و از سفرهای غیر ضروری در محورهای اصلی و فرعی استان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز