خبرگزاری کار ایران

کوزه گر، مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مشارکت‌های مردمی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۸۶۱

رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «محمدعلی کوزه گر» را به عنوان مشاور رئیس در امور مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی  «مجمدعلی کوزه گر» را به عنوان مشاور خود در امور مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد علی کوزه گر

نظر به مراتب تعهد ، توانمندی و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان "مشاور اینجانب در امور مشارکتهای مردمی سازمان" منصوب می گردید.

مشارکت پذیری اعضای جامعه بعنوان نیاز اجتناب ناپذیر عصر ما، فرایندی است که بدلیل گستردگی و تنوع زمینه های آن همه ابعاد اجتماعی را در سطوح مختلف دربرگرفته و مقوله مشارکت مردم شرط توفیق هر برنامه و رهیافت کلان اقتصادی، اجتماعی و توسعه ای به شمار می رود. لذا از جنابعالی انتظار دارم در زمینه ارائه راهکارهای نوین و عملیاتی ترویج فرهنگ انفاق، احسان، ایثار، اکرام ایتام و سنت های حسنه اسلامی و تأثیر گذار بر تقویت همبستگی های ملی و اجتماعی و گسترش و تحقق روحیه تعاون و خیر جمعی و مشاوره های لازم را به اینجانب ارائه کنید.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) همواره موفق و موید باشید.

وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز