خبرگزاری کار ایران

حسینی به ایلنا خبر داد:

اعزام تیم تخصصی شهرداری تربت جام به منطقه سیل زده لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۹۵

شهردار تربت جام از اعزام تعداد ۲۵ نفر از نیروهای تخصصی شهرداری تربت جام به همراه یک دستگاه لودر، یک دستگاه نیم لودر(بابکت)، کامیون و یک دستگاه اتوبوس به استان لرستان خبر داد.

سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تربت جام گفت: با هماهنگی‌هایی که با ستاد بحران استان های خراسان رضوی و لرستان صورت گرفته است؛با مشارکت بخش خصوصی و پیمانکاران طرف قرارداد تعداد ۲۵ نفر از نیروهای تخصصی شهرداری تربت جام به همراه یک دستگاه لودر، یک دستگاه نیم لودر(بابکت)، کامیون و یک دستگاه اتوبوس به استان لرستان اعزام شد.

وی افزود: تمامی امکانات و نیروی  انسانی اعزامی به استان لرستان با حفظ ظرفیت عملیاتی و امدادی شهرداری تربت جام با در نظر گرفتن احتمال بارندگی های چند روز آینده تربت جام صورت پذیرفته است.

 شهردار تربت جام با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم شریف تربت جام در عرصه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس و کمک رسانی به هموطنان پیشقدم بوده اند خاطرنشان کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از طرف کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر جمع آوری شد که با تهیه اقلام مورد نیاز به استان لرستان اعزام شد.

نیروی انسانی اعزامی شامل مهندس عمران، تاسیسات، جوشکار، برقکار، لوله کش و کارگر ساده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز