خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی پلیس به ۵ دانشجوی گرفتار در سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۸۷

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از امداد رسانی به ۵ دانشجوی رشته زمین شناسی در سیل شهرستان"خوسف"، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن شجاعی نسب در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که تعدادی دانشجو در محور "آبگرم" شهرستان خوسف گرفتار شده اند، بلافاصله نیروهای امدادی و مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر تمام مسیرهای فرعی را تحت پایش و بررسی قرار دادند که پس از حدود یک ساعت جست وجو ۵ نفر دانشجو شامل ۲ زن و ۳ مرد که اعضای یک گروه علمی در رشته زمین شناسی دانشگاه دولتی بیرجند که برای تحقیقات به این محل آمده بودند، پیدا کرده و به آنان امدارسانی کردند.

سرهنگ شجاعی نسب گفت: افراد پیدا شده، بیان داشتند که با یک دستگاه خودروی مزدا دوکابین به این منطقه آمده و خودروی آنان در سیل گرفتار شده که مأموران، عملیات جست وجوی خود را ادامه دادند و خودرو نیز در محلی به نام "گله چاه"در حاشیه رودخانه پیدا شد.

وی با توجه به وضعیت هوای بارانی در استان خراسان جنوبی تأکید کرد: شهروندان به اخطارهای هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن روان آب ها و سیل توجه و از سفرهای غیرضروری در محورهای اصلی و فرعی استان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز