خبرگزاری کار ایران

هوشمندی خبر داد:

تبلیغ رونق تولید در برنامه‌های حوزه هنری قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۴۵

رییس حوزه هنری قزوین گفت: طی امسال حوزه هنری استان قزوین با 2 رویکرد تقویت تولید، ترویج و تبلیغ رونق تولید برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی هوشمند امروز شنبه در مراسم دیدار هنرمندان انقلابی با استاندار قزوین که به مناسبت هفته هنر انقلاب برگزار شد، افزود: اداره کل راه و شهرسازی در حال واگذاری زمینی برای ساخت پردیس سینمایی است و از مسئولان استان درخواست می شود با حمایت های مالی زمینه تسریع در این امر را فراهم کنند.

وی از ساخت فیلم مستند 6410 ویژه زندگی سرلشکر حسین لشکری خبر داد و اضافه کرد: از 2 سال گذشته مطالعات لازم برای ساخت این مستند آغاز شده و در حال حاضر تحقیقات و مطالعات به اتمام رسیده است و امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم هرچه زودتر شاهد ساخت و تولید این اثر باشیم.

هوشمند همچنین خواستار نشست دو سویه و متقابل استاندار با اصحاب شاخه های مختلف فرهنگ و هنر و بررسی و پیگیری مشکلات آنها از جمله در حوزه تئاتر، فیلم و موسیقی شد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت های انجام شده در حوزه هنری گفت: آیین تجلیل از دفاتر تئاتر بچه های مسجد، محفل ویژه آیت الله باریک بین، اردوی عکاسی تور هنر و صنعت با هدف حمایت از تولید ملی، محفل خاطره‌گویی، ساخت و طراحی مستند از 2 مدافع حرم شهیدان الیاس چگینی و محمد رضایی، چهل مسجد و چهل نمایش از جمله برنامه هایی بوده که در سال گذشته اجرا شد.

هوشمند افزود: سال‌جاری نیز حوزه هنری استان با 2 رویکرد تقویت تولید و ترویج و تبلیغ رونق تولید برنامه های خود را پیگیری می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز