خبرگزاری کار ایران

حمایت هیات اسلامی هنرمندان از سپاه پاسداران

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۳۷

اعضای هیات اسلامی هنرمندان بر حمایت همه‌جانبه و قاطع خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، در اولین جلسه هیات اسلامی هنرمندان در سال 98 اعضای مجموعه به بحث و تبادل نظر در زمینه موضوعات فرهنگی و هنری روز پرداختند. در همین زمینه اعضای هیات اسلامی هنرمندان و در پی اقدام خصمانه آمریکا، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نموده و عنوان کردند سپاه بخش جدا نشدنی از هویت انقلاب اسلامی ایران است و چنین اقداماتی نمی‌تواند خللی در اراده انقلابی ملت ایران و هنرمندان متعهد ایجاد نماید.

در این جلسه در زمینه اهمیت توجه مدیران فرهنگی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز بحث و تبادل نظر شد و بیان گردید که اقدامات فرهنگی در زمینه تحقق گام دوم انقلاب از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌بایست مورد توجه سیاستگذاران فرهنگی کشور قرار گیرد.

همچنین در این جلسه در زمینه فیلم‌های نمایش یافته در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر گفتگو شد همچنین تولیدات تلویزیون در رسانه ملی نیز که هشداردهنده سقوط فرهنگی در عرصه خواهد بود مورد بررسی قرار گرفت.

در انتهای جلسه گزارشی از رویداد انتخاب چهل فیلم برتر سینمای جمهوری اسلامی ایران توسط روح‌الله شمقدری مدیر اجرایی هیات ارایه شد و عنوان گردید به زودی و با جمع‌بندی نظرات فرهیختگان و مجموعه‌های فرهنگی و هنری، کاندیداهای این رویداد اعلام خواهد شد.

در این جلسه هیات اسلامی هنرمندان؛ هنرمندانی همچون جمال شورجه، جواد شمقدری، هوشنگ توکلی، جهانگیر الماسی، سیداحمدمیرعلایی، محسن علی اکبری، ابراهیم اصغری، اکبر حر، پرویز فارسیجانی، حبیب الله بهمنی، حسن علیمردانی، حسین طلابیگی، رضا رسولی، روح اله شمقدری، شفیع آقامحمدیان، سعید الهی، صادق اسکندرپور، علی غفاری، علی درخشی، محمدرضا شرف‌الدین، مهدی فیوضی، مسعود اطیابی و ... حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز