خبرگزاری کار ایران

با دستور معاون اول رییس جمهوری:

شرکت های دولتی ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه اطلاعات شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۸۲

معاون اول رییس جمهوری با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها را ملزم به بارگذاری اطلاعات در «سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی» کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، اسحاق جهانگیری امروز- شنبه- با ارسال بخشنامه‌ای، همه شرکت‌های دولتی مشمول ماده (4) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده (4) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را ملزم کرد تا ضمن معرفی نماینده تام‌الاختیار خود به دفتر امور شرکت‌های دولتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات خود را در «سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی» تکمیل و بارگذاری کنند.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و شرکت‌های مادرتخصصی نیز موظفند درخصوص شرکت‌های زیرمجموعه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس این بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز مکلف شد امکانات مورد نیاز به منظور دسترسی به این سامانه را فراهم کرده و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی یادشده موضوع این بخشنامه را در مقاطع زمانی 6 ماهه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز