خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتصاب غذای اسرای فلسطینی برای چهارمین روز

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۳۳

ده‌ها اسیر فلسطینی اسیر در زندا‌های رژیم صهیونیستی پس از مخالفت اداره زندان‌ها با درخواست آنها به اعتصاب غذای خود برای چهارمین روز متوالی در «معرکه۲» ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، ده‌ها نفر از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از مخالفت اداره زندان‌ها با درخواست‌های آنها به اعتصاب غذای خود برای چهارمین روز ادامه می‌دهند.

رهبران اسرا دست به اعتصاب غذا زدند و حدود ۴۰۰ اسیر در بسیاری از زندان‌های اسرائیلی نیز از آنها تبعیت کردند و به این ترتیب با بالا گرفتن اعتصاب، تعداد اعتصاب کنندگان به بیش از دو هزار نفر رسید. این در حالی است که امور زندان‌ها دو نفر از اسرا به نام‌های «احمد السکنی» و «یاسر أبو عمر» را پس از وخیم‌تر شدن حال آنها به دنبال خودداری از نوشیدمن آب از بدو اعتصاب به بیمارستان سورکا منتقل کرد.

اسرای فلسطینی خواستار حذف دستگاه‌های پارازیت از تلفن‌های عمومی زندان و لغو قانون منع دیدار با خانواده‌های خود و همچنین رفع تحریم‌های جمعی تحمیل شده بر اسرا از سال ۲۰۱۴ هستند. 

اسرا همچنین خواستار انتقال اسرای زن به بخش‌¬های دیگر هستند که شرایط انسانی در آنجا مناسب‌تر باشد. بهبود وضعیت بازداشت اسرای کودک، توقف سیاست بی‌توجهی پزشکی،‌ ارائه درمان لازم به بیماران و پایان دادن به سیاست انزوا از دیگر خواسته‌های اسرای فلسطینی است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز