خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

تحقیقات مولر تلاش برای کودتا بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۳۳

رئیس‌جمهوری آمریکا تحقیقات درباره احتمال دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ را تلاش برای کودتا نامید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -چهارشنبه- تحقیقات درباره احتمال دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ را «تلاشی برای کودتا» نامید که شکست خورده است. وی همچنین از «ویلیام بار»، دادستان کل آمریکا، برای تحقیق درباره این‌که این پرونده از کجا آغاز شده، تشکر کرد. 

ترامپ پیش از سفر به تگزاس در رابط با تحقیقات «رابرت مولر» مسئول بررسی احتمال دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶، گفت: «این تلاش برای کودتا بود، تلاش برای به زیر کشیدن رئیس‌جمهور.  ما شکست‌شان دادیم. ما با گزارش مولر مبارزه کردیم. می‌دانید چرا مبارزه کردیم؟ چون می‌دانستم که سراسر ماجرا تا چه اندازه غیرقانونی بود. این ماجرا یک کلاه‌برداری بود.» 

 این در حالی است که ویلیام بار از احتمال جاسوسی پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از کارزار انتخاباتی ترامپ سخن به میان آورده بود. 

ترامپ در ادامه افزود: «در این مدت آنچه به دست آمده شماری اقدام‌های غیرقانونی بود که این تحقیقات قلابی را آغاز کرد. امیدوارم مردم به این قضیه توجه کنند. توجه هم الان به این موضوع است و این جالب‌توجه است. این تحقیقات غیرقانونی بود.»

ترامپ گفت که هنوز نتوانسته گزارش مولر را بخواند و گفت علاقه‌ای هم به این کار ندارد. 

وی افزود: «تا جایی که به من مربوط است، اهمیتی به گزارش مولر نمی‌دهم. از من کاملا رفع اتهام شده است. هیچ تبانی در کار نیست.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز