خبرگزاری کار ایران

برخی‌ها با لوگوی استقلال، دشمنی می‌کنند

نامداری:دربی را باید با اختلاف 2 گل می بردیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۰۴

مربی دروازه‌بان‌های استقلال معتقد است در حق رحمتی بعد از اتفاقات دربی اجحاف شد

به گزارش ایلنا،اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال معتقد است در حق رحمتی بعد از اتفاقات دربی اجحاف شد.با نامداری درخصوص شکست در دربی، برد مقابل الهلال و همچنین پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر صحبت کردیم.

* برد باارزشی را مقابل الهلال عربستان به دست آوردید.

خدا را شکر توانستیم یک 3 امتیاز باارزش را کسب کنیم. در این چند وقت مدام می‌گفتند استقلال شرایطش خوب نیست و نمی‌تواند از این گروه صعود کند اما دیدید که تیم الهلالی را که از فصل گذشته هم بهتر بود بردیم. حتی آنها بیشتر از فصل گذشته هزینه کرده بودند. شاید باور نکنید 3 بازیکن الهلال روی هم 300 میلیارد قیمت داشتند. بچه‌ها خیلی خوب در زمین دستورات کادر فنی را اجرا کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.

* با این اوصاف یکی از مدعیان صعود از این گروه هستید.

اگر بتوانیم در بازی برگشت هم الهلال را ببریم نیمی از راه صعود را طی کرده‌ایم. بازی برگشت خیلی حائز اهمیت است و باید مانند دیدار رفت باشیم.

* قبل دارید قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده‌اید؟

هنوز قهرمانی از دست نرفته است. فقط اینکه دیگر دست خودمان نیست و بستگی به نتایج تیم‌های دیگر دارد. هنوز مسابقات زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و هنوز تیم‌های بالای جدول شانس دارند.

* درخصوص باخت در دربی چه نظری داری؟

درست است که در دربی شکست خوردیم ولی به هیچ عنوان تیم بازنده نبودیم. باید با اختلاف 2 گل پیروز می‌شدیم. خیلی مواقع تیم برتر هستی اما به موفقیت نمی‌رسی و این در قبال استقلال در دربی صدق می‌کند.

* چه نظری درخصوص پنالتی از دست رفته در دربی دارید؟

داستان پنالتی تمام شد رفت و دیگر نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

* فرشید باقری هم از سوی کادر فنی از تیم اخراج شده است تکلیفش چه خواهد شد

به تصمیمات سرمربی برمی‌گردد و من فکر می‌کنم آنها پس از گذراندن دوران یک پروسه زمانی به تمرینات بازخواهند گشت.

* پس از پایان دربی برخی هواداران استقلال نسبت به مهدی رحمتی بی‌احترامی‌هایی کردند.

در حق مهدی رحمتی اجحاف شد. متاسفانه جوی در فضای مجازی در بین دو نیمه آن بازی به وجود آمد. به نظر من صرفا کسی که در فضای مجازی لوگوی استقلال را در صفحه‌اش گذاشته باشد، استقلالی‌ نیست و شاید حتی دشمن ما باشد. همان‌طور هم که دیدید بعد از پایان بازی مشخص شد که رحمتی هیچ تقصیری ندارد.

* پس دلیل نیمکت‌نشینی رحمتی در 2 بازی اخیر چیست؟

تصمیم با سرمربی است و هزار بار در این خصوص صحبت کرده‌ام. شفر در پایان تصمیم می‌گیرد چه کسانی به میدان بروند.

* قبول دارید وجود 2 دروازه‌بان آماده در یک تیم خوب نیست؟

تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس به 2 دروازه‌بان آماده نیاز دارند. به طور مثال اگر در بازی مقابل الهلال دروازه‌بان مصدوم یا محروم می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟

* فردا باید به مصاف سپاهان اصفهان بروید.

بازی مقابل سپاهان سخت‌تر از بازی مقابل الهلال و پرسپولیس نیست. ما همیشه ثابت کردیم در بازی‌های سخت بهتر بازی می‌کنیم. این بازی را می‌بریم و به جدول بازمی‌گردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز