خبرگزاری کار ایران

تغییر ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس در بهار ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۶۸

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس از تغییر ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس، در بهار ۹۸خبر داد.

به گزارش ایلنا، همت محمدی (سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس) با اشاره به تغییر ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس، در بهار ۹۸، گفت: ساعت بازدید اماکن تحت پوشش این اداره کل در ۳ ماهه اول سال بدین شرح است که مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۴، مجموعه فرهنگی سعدی  از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۳ است.

وی ادامه داد: ارگ کریمخانی؛ یکی از آثار تاریخی دوران زندیه، از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۲، پذیرای گردشگران و علاقمندان است.

 محمدی اضافه کرد : شروع به کار موزه‌های پارس و سنگ‌های تاریخی هفت تنان  از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۰  و گرمابه وکیل از ساعت:۳۰ ۸ لغایت ۲۱ پذیرای علاقمندان است.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس بیان داشت: مجموعه‌های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور  و تنگ چوگان کازرون، همچنین مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از ۸:۳۰ صبح لغایت ۲۰ به صورت یکسره باز است.

با توجه به فروش الکترونیک بلیط اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس، بازدید کنندگان می‌توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۱۷۱ و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن «تفریحاتی» به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری نمایند. همچنین از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.tafrihati.com و یا از طریق اسکن  QRcode طراحی شده بر روی بنرهای نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان مورد نظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز