خبرگزاری کار ایران

سیل راه ارتباطی ۲۲ روستای "خراسان شمالی" را بست

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۱۱

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: بارش شدید باران و وقوع سیلاب باعث مسدود شدن راه ۲۲ روستای شهرستان های "مانه و سملقان و رازوجرگلان" شده است.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: راه ارتباطی روستاهای مسیر "خرتوت به کهنه جلگه و دهستان اترک" روز گذشته در اثر بارش باران و جاری شدن سیل مسدود شده است.

وی این روستاها را شامل "قزلرقلعه بالا و پایین، کوه قلعه، یموغ، تجلی، کهنه جلگه، شاه توت، سوخلی، یاشلی و کلاته کاریز" و چند روستای دیگر اعلام کرد که راه ارتباطی و برق آنها قطع شده است.

سردار مظاهری با اشاره به حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استان به همراه نیروهای امدادی و شرکت برق در محل، گفت: تمام نیروها در حال بررسی مسیر و ایجاد راه جایگزین برای عبور مقطعی اهالی این روستاها هستند.

وی افزود: این در حالی است که مسیر روستاهای "خرمده شرقی و غربی دهستان اترک" نیز به دلیل وقوع سیلاب مسدود است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به جاری شدن سیل از شب گذشته در این منطقه به دلیل شدت باران، افزود: نیروهای انتظامی از همان لحظات اولیه در محل حضور دارند و خوشبختانه با همکاری خوب اهالی مشکل خاص امنیتی نداریم.

سردار مظاهری گفت: در این راستا به مردم توصیه می شود حتما به توصیه های پلیس و عوامل امدادی بیشتر دقت کنند و قبل از حرکت در محورها حتما استعلام های لازم را از وضعیت راه ها از راهداری دریافت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز