خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

۱۲ تور صنعتی در سال جاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۷۶۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: برگزاری ۱۲ تور صنعتی از جمله برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در سال ۹۸ است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی با اعلام این خبر افزود: سال گذشته نیز 12 تور صنعتی با حضور 317 نفر در قالب بازدید از واحدهای صنعتی استان‌های دیگر و همچنین نمایشگاه‌های مختلف برگزار شد.

وی هدف اصلی از برگزاری تور صنعتی را آشنا شدن واحدهای صنعتی با صنایع بزرگ و مختلف کشور، آشنایی مدیران واحدهای صنعتی با یکدیگر، ایجاد انگیزه برای رقابت، ارتباط نزدیک واحدها با دیگر واحدهای صنعتی کشور، استفاده از تجارب واحدهای بصنعتی بزرگ و... عنوان و تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان سالانه تورهای متعددی را با هدف های مختلف برگزار می کند و تا امسال نیز برگزاری 12 تور صنعتی جزو برنامه های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، برگزاری دوره های آموزشی را  یکی دیگر از برنامه‌های حمایتی این شرکت در حوزه صنایع کوچک عنوان و تصریح کرد: در جهت توانمندسازی واحدهای صنعتی، دوره های آموزشی در زمینه‌های کارآفرینی، مهارتی و مدیریتی همه ساله برگزار می‌شود که در همین راستا سال گذشته 82 دوره آموزشی با حضور 1800 نفر شرکت کننده برگزار شد و امسال نیز حمایت از برگزاری این دوره ها جزو برنامه های شرکت است.

احمدی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با اجرای دوره های آموزشی و همچنین برگزاری تورهای صنعتی، سرمایه گذاران و مدیران واحدهای صنعتی با تکنولوژی های جدید آشنا شده و تعامل و روابط کاری آنها با صاحبان صنایع موفق در نقاط مختلف کشور گسترش  یابد و به تبع آن شاهد پیشرفت صنعتی و توسعه پایدار استان زنجان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز