خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

رسالت اتاق بازرگانی البرز در سال رونق تولید بسیار سنگین است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۹۴

استاندار البرز گفت: به عنوان نماینده دولت، پشتیبان تولید و فعالان اقتصادی استان هستم و با اهتمام ویژه درصدد رفع مشکلات موجود خواهم بود و موانع ملی را نیز طی تهیه گردش کار، در ابعاد ملی طرح می کنیم تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در دیدار نوروزی اعضای اتاق بازرگانی البرز، اظهار داشت: هیات رئیسه و به خصوص ریاست اتاق بازرگانی، مسئولیت سنگین و مهمی بر عهده دارند.

وی افزود: رسالت اتاق بازرگانی در سال رونق تولید بسیار سنگین است که باید بر اساس راهبردهای تعیین شده به نحو مطلوب برنامه ریزی و اقدام کنند.

شهبازی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جناح و جریان خاصی مطرح نبود بلکه همه متحد و همدل برای دفاع از کشور بودند، گفت: بنده در جنوب کشور زندگی می کردم و شاهد حضور متحد اقشار مختلف جامعه بدون جناج بندی و اختلاف نظر برای دفاع از کیان میهن اسلامی، همکاری می کردند.

شهبازی گفت: در ماههای اخیر همکاری مردم، شرایط اوایل جنگ و انقلاب را تداعی می کرد خصوصا در شرایط بحرانی سیل برای کمک رسانی به مردم حادثه دیده، جناح های مختلف سیاسی و تمامی گروه ها ضمن اتحاد و انسجام بیشتر به یاری هموطنان خود شتافتند.

شهبازی با عنوان اینکه استان البرز در معرض هشدار سیل بود، تصریح کرد: شرایط بحرانی استان علیرغم شدت بارش ها با همکاری مردم و مسئولان نه تنها تلفات جانی نداشت بلکه با کمترین خسارات مالی همراه شد.

وی عنوان کرد: اکنون نیز تشکل های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... در البرز برای کمک به سیل زدگان استان های آسیب دیده کشور همت کردند و با کمک ها و حضور خود در این راستا نقش آفرینی می کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در البرز طی بحران های اخیر در بارندگی ها، طعم خوب با هم بودن را چشیدیم، گفت: اکنون نیز استکبار طی اقدام اخیرش درصدد مقابله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از فرزندان همین مرز و بوم هستند، برآمده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی برای استقلال و آزادی، هزینه داده اند و نظام سلطه از این امر عصبانی است.

شهبازی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از یک واحد تولیدی البرز و مطرح در خاورمیانه داشتم، انرژی مضاعفی گرفتم چراکه علاوه بر توفیقات روز افزون برخلاف تهدیدها و هجمه های تبلیغاتی دشمنان، برای بهره برداری از خط تولید جدید نیز اقدام کرده اند.

وی گفت: پشتیبان تولید و فعالان اقتصادی البرز هستیم و مشکلاتی که در محدوده البرز باشد را با اهتمام ویژه ای حل می کنیم و موانع ملی را نیز طی تهیه گردش کار، در ابعاد ملی طرح می کنیم تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار البرز افزود: دشمن به جد دنبال تضعیف و لطمه به سرمایه اجتماعی کشور است ولی تاکنون در این رابطه توفیقی نیافته است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در ادوار مختلف در شرایط تحریم قرار گرفته، ادامه داد: با گذشت چهل سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی، اکنون راه چاره و برون رفت از موانع دشمنان را یافته ایم و با قدرت مشکلات و موانع را حل خواهیم کرد.

شهبازی گفت: با اتحاد و همدلی اسباب خروج از رکود را فراهم کرده و به رونق و رشد اقتصادی می رسیم.

وی افزود: به طور حتم در البرز با همت فراوانی که وجود دارد در راستای رونق اقتصادی موفق خواهیم بود.

استاندار البرز اضافه کرد: جلسات کارگروه صادرات غیرنفتی، کارگروه رونق تولید، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و... به طور مرتب و منظم در البرز برگزار می شود.

وی گفت: در شوراها و کارگروه‌های تخصصی اقتصادی استان از حضور فعالان اقتصادی استان بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز