خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان خبرداد:

سیل اخیر به بیش از ۲۶۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت زد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۱۰

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: باتوجه به بارش‌های اخیر در سطح استان، به ۲ هزار و ۶۹۱ واحد مسکونی شهری و روستایی در ۵۲ روستای استان خسارت وارد شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، سجاد صنعتی منفرد اظهار کرد: با توجه به ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته در پی بارش‌های اخیر در سطح استان، به 2 هزار و 691 واحد مسکونی شهری و روستایی در 52 روستای استان خسارت وارد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و 301 واحد مسکونی نیاز به احداث دارد که یک هزار و 128 واحد روستایی و 173 واحد شهری را شامل می‌شود، گفت: همچنین 15 واحد تجاری شهری و هفت واحد تجاری روستایی نیز نیاز به ساخت دارد.

وی با بیان اینکه، بیشترین خسارات شامل شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و خدابنده می‌شود، گفت: در سطح استان، یک هزار و 175 واحد مسکونی روستایی و 219 واحد شهری نیازمند تعمیرات است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطر نشان کرد: گزارشات لازم به مدیریت بحران استان و کشور ارائه شده و پس از تخصیص اعتبارت‌مربوطه، خسارات وارد شده به واحدهای‌مسکونی شهری و روستایی از طریق ارائه تسهیلات کم بهره بازسازی‌ و... جبران خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز