خبرگزاری کار ایران

حاجی بابایی در تذکر شفاهی:

دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور وزرا هنگام بررسی وضعیت سیل وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۳۷

نماینده مردم همدان تاکید کرد: دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور وزرا هنگام بررسی سیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: حادثه غم انگیز سیل زدگان غمی بر دوش همه ما نمایندگان و مسئولان کشور است. باید مجلس و دولت مصوبات قدرتمندی را برای حمایت از سیل زدگان کشور داشته باشند؛ زیرساخت‌های مناطق سیل زده باید ساخته و درد و فریاد آنها باید شنیده شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفم مجلس در رأس امور نیست وزرا را برای ارائه گزارش در مورد وضعیت سیل زدگان به مجلس فراخواندیم حتی جلسه فراکسیون را نیز تعطیل کردیم اما آنها حضور نیافتند و هیچ دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور آنها وجود ندارد و این باید درمان باشد و در شأن مجلس نیست.

وی اظهار داشت: ما نمایندگان مجلس مخاطب فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در مشهد هستیم ضمن اینکه در مورد رونق اقتصادی و اینکه ۲۲۶ مصوبه آمریکا بر علیه معیشت و اقتصاد ایران است، مجلس نیاز است مصوباتی را داشته باشد که پاسخگوی زیاده‌خواهی آمریکا باشد.

حاج بابایی با اشاره به این که آمریکا به دنبال این است سپاه سرافراز را تروریست معرفی کند، گفت: ما در حال تصویب طرح دوفوریتی هستیم و در صورتی که آمریکا بخواهد از این حرکات انجام دهد، سازمان مخوف موساد، سیا و جنایتکاران جنگی آمریکا در منطقه را با همت نمایندگان به عنوان تروریست معرفی می‌کنیم بنابراین آمریکا نمی‌تواند هر غلطی بکند.

وی افزود: ۱۴ میلیارد دلار بودجه مصوب و در اختیار دولت قرار گرفت و ۱۴۰ هزار میلیارد تومان نیز مبلغ یارانه است، در این رابطه نمایندگان اعلام کنند در سال ۹۷ در حوزه انتخابیه‌شان چند نفر حمایت شدند و بسته حمایتی دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز