خبرگزاری کار ایران

اعتصاب غذای رهبران اسرای فلسطینی / ادامه سرکوب‌های رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۸۰

رهبران اسرای فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه- دست به اعتصاب غذای گسترده زدند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، رهبران اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه پس از عدم پذیرش صبحانه دست به اعتصاب غذا زدند.

انتظار می‌رود که هزار و ۴۰۰ اسیر از مجموع پنج زندان ظرف یک هفته به اعتصاب کنندگان بپیوندند. 

این اعتصاب غذا در اعتراض به اوضاع بد زندگی اسرا در زندان‌ها و نیز  دستگاه‌های پارازیت نصب شده بر تلفن‌ها توسط اداره زندان‌ها صورت گرفته است. 

«قدوره فارس» رئیس انجمن اسرای فلسطینی گفت: «محور درخواست‌های جنبش اسرا موضوع حذف دستگاه‌های پارازیت از تلفن‌های زندان النقب و آسیب‌های پزشکی آن، لغو محرومیت اسرا از استفاده از رادیو و تلویزیون، درخواست اسرا برای نصب تلفن‌های عمومی در حیاط زندان به منظور تماس با خانواده‌هایشان و نیز حذف تحریم‌های اعمال شده بر اسرا در دو زندان النقب و ریمون و اجازه به خانواده‌های اسرای دو جنبش جهاد اسلامی و حماس برای دیدار با فرزندانشان در زندان است». 

«گیلاد اردان»، وزیر امنیت داخلی اسرائیل از اتخاذ تدابیر لازم برای برخورد با اعتصاب‌کنندگان از جمله انتقال آنها به سلول‌های دیگر و منع آنها از دیدار با وکلای خود خبر داد.

اسرای فلسطینی در سال ۲۰۱۷ دست به اعتصاب ۴۰ روزه زدند که طی این مدت تمام مناطق کرانه باختری پیش از آن که مقام‌های صهیونیستی به درخواست اسرا پاسخ دهند، شاهد تنش بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز