خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها در حاشیه بازدید از استان لرستان:

تجهیزات و ماشین آلات شهرداریها و دستگاه‌ها در حال اعزام به مناطق سیل زده لرستان است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۷۴

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و رییس کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور از ادامه اعزام تجهیزات و ماشین آلات شهرداریها و سایر دستگاه ها به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد که در سفر روز ۱۶ فروردین وزیر کشور به استان لرستان حضور داشت با اعلام اعزام کمک های استان‌های کشور به استان لرستان، اظهار کرد: از آغاز بروز بحران سیل بسیاری از شهرداریهای استانهایی که کمتر تحت تاثیر سیل قرار گرفتند، اقلام و تجهیزات امدادی و ماشین آلات خود را به لرستان اعزام نموده اند.

جمالی نژاد در ادامه از ارسال دو دستگاه لودر، دو دستگاه بولدوزر، دودستگاه گریدر، یک دستگاه تریلر ، هشت دستگاه کامیون کمپرسی، دو دستگاه ماشین آتش نشانی سنگین، دو دستگاه لجن کش و دو دستگاه تانکر آب و یک نانوایی سیار از طرف استان قم به شهرستان چگینی استان لرستان خبر داد.

وی افزود: از شهرداری تهران نیز ده دستگاه خاور، ده دستگاه خودرو مجهز به سیستم واترجت و ده دستگاه مینی لودر (بابکت) به همراه ۹۰ نفر از نیروهای زبده این شهرداری به همراه تجهیزات انفرادی مورد نیاز به استان لرستان اعزام شدند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور همچنین با اشاره به بازدید هوائی انجام شده از مناطق سیل زده استان لرستان و برگزاری جلسات مشترک شورای تامین و هماهنگی مدیریت بحران استان به ریاست وزیر کشور افزود: پیرو گفت و گویی که با شهردار پلدختر داشتم وی اعلام کرد که حدود ۳۰درصد شهر آسیب دیده و شهردار معمولان هم از آسیب دیدگی ۳۰ تا ۳۵ درصد این شهر خبر داد.

جمالی نژاد در عین حال گفت: با توجه به خسارات وارده به این دو منطقه مقرر شد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این منطقه مستقر گردد که شرایط امدادرسانی به آسیب دیدگان در حال سرعت گرفتن می باشد و برنامه ریزی های مناسبی هم برای امدارسانی بهینه انجام شده و اقدامات مختلفی در حال انجام است که وصل شدن دایمی آب و برق و گاز و باز شدن راههای دسترسی به مناطق سیل زده در اولویت هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز