خبرگزاری کار ایران

آغاز صدور گذرنامه‌های ملی انگلیس بدون قید عبارت اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۹۵

روزنامه ایندیپندنت نوشت که وزارت کشور انگلیس صدور گذرنامه ملی بدون قید عبارت اتحادیه اروپا را آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، روزنامه ایندیپندنت امروز- شنبه- به نقل از سخنگوی وزارت کشور انگلیس نوشت:‌ «گذرنامه‌ها در ۳۰ ماه مارس گذشته با جلد قرمز و بدون قید عبارت اتحادیه اروپا صادر شده است اما همچنان نوع قدیم گذرنامه‌ها با عبارت اتحادیه اروپا برای مدتی کوتاهی پس از این زمان صادر می‌شود تا تمام نمونه‌های قدیمی که از پیش چاپ شده‌اند، مورد استفاده قرار گیرند و کمک بزرگی به پرداخت‌کنندگان مالیاتی شود».

این سخنگو تأکید کرد که مقام‌های انگلیس در ابتدا معتقد بودند که این کشور در تاریخ ۲۹ مارس از این اتحادیه خارج خواهد شد.

وی در ادامه افزود: «شهروندان انگلیس هر دو نوع جدید و قدیم گذرنامه‌ها را تا پیش از موعد خروج از اتحادیه اروپا دریافت خواهند کرد اما آنها نمی‌توانند هر دو نوع را انتخاب کنند».

دولت انگلیس همچنین به دنبال آغاز صدور گذرنامه‌های ملی با جلد زرد تا پایان سال جاری است.

شهروندان انگلیسی که گذرنامه‌های با جلد قرمز بدون عبارت اتحادیه اروپا را دریافت کرده‌اند، نسبت به تصمیم جدید برای صدور گذرنامه نگران و هراسان هستند.

«ترزا می» نخست وزیر انگلیس از اتحادیه اروپا خواست تا زمان خروج از این اتحادیه را تا ۳۰ ماه ژوئن آینده به تعویق بیندازد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز