خبرگزاری کار ایران

پخش مجموعه دوم مستند «چهره در قاب» به مناسبت هفته هنر انقلاب از شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۷۸

مجموعه دوم مستند «چهره در قاب» همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب از امروز (شنبه ۱۷ فروردین) از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایلنا، در مجموعه چهره در قاب؛ زندگی و آثار هنرمندان نسل اول انقلاب و دفاع مقدس از زبان خود آنان روایت می‌شود.

هر کدام از اپیزودهای این مجموعه در قالب مستند پرتره به زندگی و آثار هنرمندانی چون: عبدالحمید قدیریان (نقاش و طراح صحنه)، احمد ناطقى (عکاس جنگ)، گل علی بابایى (نویسنده و تاریخ نگار دفاع مقدس)، طاهر شیخ الحکمایى (مجسمه ساز)، محمودظهیرالدینى (عکاس و خبرنگار جنگ)، غلامعلی طاهری (نقاش) و مرتضی اکبری (عکاس جنگ) می‌پردازد.

این مجموعه به تهیه‌کنندگی حسین همایونفر و کارگردانی مهدی زنگنه تولید شده است.

از دیگر عوامل این مجموعه مستند می‌توان به افراد ذیل اشاره کرد:

تحقیق و پژوهش: یوسف شمشیری، مدیرتولید: محمدمهدی احمدیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدحسن گلشن، تصویربرداران: جواد رزاقی زاده _ رضا دیدار و تدوین: سهیل سلیمی _ سید جواد حسینی _ مجید جان بزرگی.

مجموعه مستند «چهره در قاب» کاری است از موسسه فرهنگی روایت فتح که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷: ۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز