خبرگزاری کار ایران

داور گل سالم ما را خطا گرفت

محمدرضا عباسی: سال 98 به بدترین شکل برایم شروع شد/ به جدایی از ذوب‌آهن فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۴۲۲

هافبک ذوب آهن در مورد مصدومیت خود و دیدار با سپیدرود صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن با سپیدرود اظهار داشت: تا زمانی که در زمین بودم بازی خوبی بود و خوب بازی می‌کردیم ولی بعد از مصدومیتم به رختکن رفتم و دیگر بازی را ندیدم و موقعیت‌های حساس بازی را نگاه کردم که واقعاً می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی خیلی وقت‌ها نتایج آنطور که می‌خواهیم نمی‌شود.

وی در مورد مصدومیتش هم گفت: هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی ظاهراً مصدومیتم کشیدگی همسترینگ است و به احتمال زیاد 3 تا 4 هفته باید بیرون بنشینم که واقعاً این اتفاق یک بدشانسی بزرگ است چرا که به خوبی در تیم جا افتاده بودم و جایگاه خودم را پیدا کرده بودم و در بدترین زمان این مصدومیت به سراغم آمد.

هافبک ذوب آهن در مورد شروع بد سال 98 برای خودش عنوان کرد: واقعاً سال به بدترین شکل برایم شروع شد. در بازی با سپاهان اخراج شدم و یک بازی را از دست دادم و حالا هم این مصدومیت بد موقع به سراغم آمد و امیدوارم ادامه سال 98 برایم به این شکل نباشد.

عباسی در مورد اعتراض ذوبی‌ها به داور مسابقه هم عنوان کرد: فکر می‌کنم در این بازی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و گلی که زدیم به اشتباه خطا گرفته شد و گل سالمی بود.

وی در مورد  سپیدرود هم گفت: بازی با تیم‌های پایین جدول در هفته‌های پایانی بسیار سخت است چرا که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و باید به هر شکل خودشان را از خطر سقوط نجات بدهند و اصلاً اینطور نیست که با توجه به جایگاهشان در جدول بگوییم تیم ضعیفی هستند.

هافبک ذوب آهن در مورد صحبت‌هایی که از علاقه چند تیم لیگ برتری به جذبش شنیده می‌شود خاطرنشان کرد: هنوز یک ماه و نیم به پایان لیگ باقی مانده و همه تمرکز ما روی دیدارهای باقی مانده تیم است تا به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم و از الان به این مسائل فکر نمی‌کنم. هیچ صحبتی هم با من نشده و فقط این مسائل را در رسانه‌ها شنیده‌ام. ضمن اینکه من یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز