خبرگزاری کار ایران

جای یک ملودرام در نوروز خالی بود؛

تمجید معاون سیما از سریال «بر سر دوراهی»

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۷۲

معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیما گفت: جای یک ملودرام در نوروز خالی بود.

مرتضی میرباقری تاکید کرد: سبک کاری حامد عنقا و بهرنگ توفیقی را مردم پسندیده‌اند و همان‌طور که در سریال «پدر» بازتاب‌های خوبی دریافت کردیم علی رغم اینکه پخش یک سریال ملودرام اجتماعی و خانوادگی در کنار سریال‌های طنز برای نوروز اتفاق جدیدی بود، موفق از آب درآمد.

وی یادآور شد: واقعاً جای چنین سریالی میان مجموعه‌های مناسبتی خصوصاً نوروز خالی بود. «بر سر دو راهی» مکمل سه سریال طنز تلویزیون شد و توانست اقبال زیادی از مخاطبین را به خودش جلب و به یک سریال موفق تلویزیونی تا به اینجا تبدیل شود.

سریال «بر سر دوراهی» همچنین توانسته نظر مثبت 80 درصد از مخاطبان را به خود جلب کند.  براساس نظرسنجی رسمی صورت گرفته (از سوی سایت رسمی شبکه دوم سیما) تا پایان پخش یازدهم این ملودرام نوروزی، 62 درصد از مخاطبان امتیاز «عالی»، 18 درصد «خوب»، 13 درصد «متوسط» و 6 درصد «ضعیف» را ثبت کرده‌اند.  «برسر دوراهی» همچنین در آمار بازدید سایت تلوبیون کماکان رتبه نخست پربازدید ترین سریال نوروزی را به خود اختصاص داده و بر این اساس می توان گفت این سریال نخستین ملودرام نوروزی است که توانسته با وجود فاصله گرفتن از فضای طنز در جلب مخاطب موفق باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز