خبرگزاری کار ایران

۲ کشته بر اثر برخورد دو خودرو در میاندورود

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۳۰

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه خودروی ال ۹۰ و یک دستگاه خودروی پاترول با ۲ کشته در شهرستان میاندورود خبرداد .

به گرازش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی "ماکران" شهرستان میاندورود بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی گهرباران شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی ال ۹۰ با یک دستگاه خودروی پاترول (هردو خودرو با ۵ سرنشین) به وقوع پیوست، تمامی سرنشینان خودروی ال ۹۰ و ۲ نفر از سرنشینان خودروی پاترول دچار حادثه شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به این که ۲ نفر سرنشینان خودروی ال ۹۰ به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند، اظهار داشت: سایر مصدومان این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

قدمی با بیان اینکه علت تامه این حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن، سرعت و سبقت غیرمجاز، رانندگی در حالت خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است.

رئیس پلیس راه استان مازندران به کلیه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی خود و همراهان را بالا ببرند تا شاهد حوادثی تلخ نظیر این حادثه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز