خبرگزاری کار ایران

بخشدار معمولان:

مهمترین مشکل معمولان قطع راه‌های ارتباطی است/ ایجاد وقفه در امدادرسانی هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۱۴۸

بخشدار معمولان با بیان اینکه مهمترین مشکل ما قطع راه ارتباطی با شهرهای پلدختر و خرم‌آباد است، گفت: امروز در امدادرسانی توسط هلال احمر وقفه‌ای ایجاد شده که امیدواریم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب‌الله موسوی درباره نحوه امدادرسانی گفت: روز یکشنبه و دوشنبه بارندگی شدیدی اتفاق افتاد و رودخانه‌ها طغیان کردند که خسارت زیادی وارد کرد. حدود ۲۰۰ خانه روستایی را آب گرفته و تخریب شده‌اند. راه دسترسی به‌دلیل تخریب ۸ پل قطع است و همچنان ۶۰ روستا راه ارتباطی ندارند.

وی با بیان اینکه از وضعیت امدادرسانی در روز گذشته راضی بودیم، ادامه داد: امروز در امدادرسانی توسط هلال‌احمر وقفه‌ای ایجاد شده که امیدواریم برطرف شده و مانند دیروز امدادرسانی‌ها انجام شود.

بخشدار شهر معمولان خاطرنشان کرد: ارتباط معمولان با پلدختر و خرم‌آباد پس از گذشت سه روز همچنان قطع است و هنوز راه ارتباطی ایجاد نشده است. روستاها نیز قطع ارتباط هستند و خدمت‌رسانی از طریق بالگردها است و تنها راه برون‌رفت از این مشکل ایجاد راه ارتباطی است.

موسوی تصریح کرد: خیرین تماس گرفتند و گفتند سبد غذایی درست کردند و برای ما ارسال کردند اما به‌دلیل نبود راه دسترسی این اقلام در خرم‌آباد دپو شده‌اند.همچنین مسافران نوروزی نیز گرفتار شده‌اند و نمی‌توانند از شهر خارج شوند. مشکل اصلی ما قطع راه دسترسی است و ما خواهش می‌کنیم راه دسترسی را برطرف کنند.

وی ادامه داد: ما آب سالم بهداشتی ذخیره کرده‌ایم و برای تامین آب مشکلی در شهر وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز